Καλεσμένη σε ξεχωριστή περίσταση; 8 συμβουλές για να βελτιώσεις την εμφάνισή σου

Στοχευμένες fitness και διατροφικές συμβουλές για πλάτη, χέρια, πόδια ή γάμπες.

27.02.2020

εχεις διαβασει

Καλεσμένη σε ξεχωριστή περίσταση

Από τη Σοφία Κυριακάκη, group fitness trainer, pilates instructor, idta professional dancer, Zumba fitness instrustor (megagym.gr).

Είσαι καλεσμένη σε μια ιδιαίτερη βραδιά και θέλεις να φορέσεις κάτι ξεχωριστό που θα αναδείξει το (γυμνασμένο) σώμα σου. Προφανώς, δε θα δεις τεράστια αλλαγή, με τα παρακάτω όμως tips μπορεί να δεις τη διαφορά που θα… κάνει τη διαφορά

Θέλεις να κάνεις μια ξεχωριστή εμφάνιση, αλλά ο χρόνος δε φτάνει για να βελτιώσεις συνολικά τη φυσική σου κατάσταση. Ακολούθησε τα tips του Shape και θα δεις διαφορά.

 Γιατί δε χάνω κιλά; 8 λάθη σου που καθυστερούν την απώλεια βάρους

Φόρεμα με βαθύ ντεκολτέ 

‣Τι θέλεις να τονίσεις: Το στήθος και το επάνω μέρος του σώματός σου.

‣Fitness tip: Αν θέλεις να δείχνεις πιο γραμμωμένη στο επάνω μέρος του σώματος, αφιέρωσε περισσότερο χρόνο στην προπόνηση με βάρη, λάστιχα και αντιστάσεις, που εστιάζει στους μυς του στήθους.

‣Eat right: Ενίσχυσε την αύξηση της μυϊκής μάζας αντικαθιστώντας ένα γεύμα την ημέρα με άπαχη πρωτεΐνη, π.χ. κοτόπουλο, ψάρι κ.λπ., και σαλάτα.

Με τιραντάκια ή στράπλες 

‣Τι θέλεις να τονίσεις: Tα χέρια, την πλάτη και το επάνω μέρος του σώματός σου.

‣Fitness tip: Με ένα τέτοιο φόρεμα τα βλέμματα πέφτουν στο επάνω μέρος του σώματος. Οι πολυαρθρικές ασκήσεις που συνδυάζουν πολλές μυϊκές ομάδες του άνω μέρους θα σε βοηθήσουν να δείχνεις πιο fit σε λίγες εβδομάδες. Τα βαράκια είναι οι καλύτεροί σου φίλοι πλέον!

‣Διατροφικό tip: Μετά την προπόνησή σου φάε μια μικρή χούφτα ξηρούς καρπούς, που θα ενισχύσουν το αποτέλεσμα της προπόνησης στη μυϊκή σου μάζα.

Εξώπλατο 

‣Τι θέλεις να τονίσεις: Την πλάτη και τη ράχη σου.

‣Fitness tip: Το ίδιο το σχέδιο του φορέματος οδηγεί «το μάτι» σε συγκεκριμένο σημείο του σώματος, άρα σίγουρα θα ήθελες να αποκαλύψεις μια ωραία, καλογραμμωμένη πλάτη! Επικεντρώσου, λοιπόν, σε ασκήσεις ενδυνάμωσης των μυών της πλάτης και των ραχιαίων.

‣Διατροφικό tip: Προσπάθησε να αποφύγεις τη ζάχαρη και τους σύνθετους υδατάνθρακες, όπως λευκό ψωμί και ζυμαρικά. Αντικατάστησέ τα με προϊόντα ολικής αλέσεως για να περιορίσεις και να αποφύγεις τα ενοχλητικά «φουσκώματα».

Mini ή midi 

‣Τι θέλεις να τονίσεις: Θέλεις να αναδείξεις καλογραμμωμένα πόδια και ωραίες γάμπες (Εδώ, παρότι Shape, οφείλουμε να πούμε ότι, εκτός από την άσκηση, δώσε σημασία στα παπούτσια που θα διαλέξεις, γιατί παίζουν μεγάλο ρόλο στο τελικό αποτέλεσμα).

‣Fitness tip: Ασκήσεις ενδυνάμωσης για το κάτω μέρος είτε με αλτήρες είτε με το βάρος του σώματός σου.

‣Διατροφικό tip: Μην ξεχνάς τα ενδιάμεσα σνακ. Προτίμησε ένα φρούτο μαζί με μια μικρή χούφτα ξηρών καρπών για να κρατάς σε εγρήγορση το μεταβολισμό σου φρόντισε να πίνεις πολύ νερό και αφεψήματα χωρίς ζάχαρη.

Οι 7 συμβουλές των trainers για την απώλεια βάρους

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece