Οι παραλλαγές της σανίδας και της προβολής για δυνατό σώμα σαν των σέρφερ

Πλάτη, κοιλιακοί, γλουτοί. Δες τις δύο ασκήσεις πουκάνουν οι σέρφερ για ενδυνάμωση και κατόπιν ακολούθησε όλο το πρόγραμμα ασκήσεων. Δες και τι καλύτερες παραλλαγές της σανίδας

17.08.2020

εχεις διαβασει

Οι παραλλαγές της σανίδας και της προβολής για δυνατό σώμα σαν των σέρφερ

Oι ασκήσεις αυτές δε θα σου χαρίσουν μόνο ένα εξαιρετικό σώμα, αλλά θα σε βοηθήσουν να αντιμετωπίσεις τυχόν μυϊκές ανισορροπίες.

Κάθε κίνηση μιμείται μια συγκεκριμένη ικανότητα των σέρφερ και μετά ανεβάζει τον πήχη ψηλότερα ώστε να σφίξει το σώμα σου ακόμη περισσότερο από όσο θα συνέβαινε στο νερό.

Αυτές οι ασκήσεις έχουν, επίσης, μαγική επίδραση στην αντοχή, τη δύναμη, στο συντονισμό και στην ευλυγισία σου.

Δες εδώ το ‘Α μέρος των ασκήσεων και εδώ το Γ’ μέρος.

sanida

«Σανίδα» και μονή κωπηλατική

Γυμνάζει ώμους, πλάτη, στήθος, κοιλιακούς.

Ξεκίνα από «σανίδα» με στήριξη στις παλάμες. Τέντωσε το δεξί χέρι μπροστά στο ύψος του ώμου με την παλάμη να κοιτάζει κάτω (εικόνα), μετά μετακίνησέ το δεξιά σε τόξο, μέχρι να συναντήσει το δεξιό μηρό.

Κατέβασε τη δεξιά σου παλάμη προς τα κάτω και «σύρε» την, μέχρι να φτάσει κάτω από το δεξιό ώμο. Πάτησε την παλάμη και έλα ξανά σε «σανίδα». Άλλαξε πλευρές και επανάλαβε για να ολοκληρώσεις μία επανάληψη. Εκτέλεσε 12 επαναλήψεις.

provoli

Προβολή με πλάγια στροφή

Γυμνάζει πλάτη, πλάγιους κοιλιακούς, γλουτούς, τετρακεφάλους, δικεφάλους ποδιών.

Στάσου με τα πόδια κλειστά και τα χέρια στο πλάι. Σήκωσε τα χέρια πάνω από το κεφάλι σου. Κάνε ένα βήμα πίσω με το αριστερό πόδι και λύγισε το δεξί γόνατο στις 90 μοίρες (το αριστερό πόδι λυγίζει ελαφρά), στρίβοντας ταυτόχρονα τον κορμό στα δεξιά, φέρνοντας τα χέρια κάτω και έξω από το δεξιό σου μηρό (εικόνα). Επίστρεψε στην αρχική θέση. Άλλαξε πλευρές και επανάλαβε για να ολοκληρώσεις μία επανάληψη. Εκτέλεσε 12 επαναλήψεις εναλλάσσοντας πλευρές.

[related id="61966"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece