Κυτταρίτιδα και άσκηση: Ναι μπορείς να τη βελτιώσεις με αυτό το πρόγραμμα

Το ξέρεις ήδη: H άσκηση βοηθά στην καταπολέμηση της κυτταρίτιδας. Αλλά τι άσκηση να κάνεις;

25.04.2019

εχεις διαβασει

Η κυτταρίτιδα είναι απλά ανομοιόμορφα κατανεμημένο λίπος, σύμφωνα με τον Wayne Westcott, Ph.D. και καθηγητή Επιστήμης της Άσκησης στο Πανεπιστήμιο Κουίνσι. «Δεν μπορείς να την ξεφορτωθείς τοπικά, μπορείς όμως να σφίξεις τοπικά». Εκτός από τα εξειδικευμένα προϊόντα και συμβουλές για περιποίηση, έχουμε και την άσκηση που θα χρειαστείς για να σφίξεις στα σημεία.

Κυτταρίτιδα και άσκηση

Δες το αντικυτταριτιδικό πρόγραμμά του:

  • Πρώτα, 10-20 λεπτά κυκλική αεροβική που θα βοηθήσουν να λιώσει το λίπος παντού. «Κατά τη διάρκεια της άσκησης καις υδατάνθρακες και όταν ξεκουράζεσαι καις λίπος καθώς το σώμα σου προσπαθεί να αναπληρώσει τους υδατάνθρακες για να σου ξαναδώσει ενέργεια».

Διάβασε επίσης: Αυτό το 10λεπτο workout είναι η δυσκολότερη αερόβια προπόνηση που θα κάνεις ποτέ

  • Μετά κάνε ασκήσεις ενδυνάμωσης για να ξαναχτίσεις τους μυς κάτω από τους σβόλους κυτταρίτιδας. Ο Wayne Westcott λέει πως έχεις τα καλύτερα αποτελέσματα με αυτό που αποκαλεί σχήμα «διπλού οχτώ»: εκτέλεσε 1 σετ των 8 επαναλήψεων από μία άσκηση (ας πούμε, κάθισμα) με ελαφρύ προς μέσο βάρος. Ξεκουράσου για 30 δευτερόλεπτα.

Διάβασε επίσης: To workout με ένα βαράκι από τη διάσημη trainer Jen Widerstrom

  • Μετά διπλασίασε το βάρος και κάνε 8 ακόμα επαναλήψεις. «Αυτό προετοιμάζει τους μυς, έτσι με το δεύτερο σετ μπορείς να σηκώσεις ένα βάρος που διαφορετικά θα σου φαινόταν πολύ δύσκολο, και αυτό σε βοηθά να σφίξεις πιο γρήγορα».

Διάβασε επίσης: Αντιμετώπιση της κυτταρίτιδας με διατροφή, άσκηση, περιποίηση, θεραπείες (ρωτήσαμε τους ειδικούς)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece