Νομίζεις ότι τα βάρη φουσκώνουν κι άλλες παρανοήσεις για την άσκηση που κάνουν οι γυναίκες

Ρωτήσαμε την Ελένη Πετρουλάκη ποια είναι τα μεγαλύτερα λάθη που κάνουν οι γυναίκες στην άσκηση.

01.04.2019

Γράφει: Ελένη Πετρουλάκη Ivic

εχεις διαβασει

fit woman kettlebell

Από την Ελένη Πετρουλάκη, σύμβουλο άσκησης και διατροφής, ιδρύτρια του κέντρου Fitlab (Instagram: @elenipetroulaki, @fitlab.services).

Ακόμα κι αν η άσκηση έχει γίνει αναπόσπαστο κομμάτι της καθημερινότητας πολλών γυναικών, υπάρχουν πολλές παρανοήσεις και «μύθοι» που οι περισσότερες ενστερνίζονται. Μήπως πιστεύεις κι εσύ ότι τα βάρη φουσκώνουν; Ρωτήσαμε την Ελένη Πετρουλάκη ποια είναι τα λάθη που κάνουν οι γυναίκες στην άσκηση και ιδού τι μας είπε.

Διάβασε επίσης: Δοκίμασα το total body makeover με το fitlab της Ελένης Πετρουλάκη και να πώς έχασα 4 κιλά λίπος και κέρδισα 2 κιλά μυς!

1. Νομίζουν ότι πρώτα χάνεις κιλά και μετά αρχίζεις άσκηση. Είναι πιθανό να χάσεις γρήγορα βάρος μόνο με δίαιτα, αλλά θα χάσεις μυϊκό ιστό και υγρά με αποτέλεσμα να αυξομειώνεται το βάρος.

2. Φοβούνται πως τα βάρη φουσκώνουν κι έτσι δεν τα επιλέγουν. Εάν το πρόγραμμα είναι για το δικό σου σωματότυπο και σύμφωνα με τις δικές σου ανάγκες, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό. Και τα βάρη είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΑ για τις γυναίκες.

3. Ακολουθούν το πρόγραμμα της φίλης τους. Δεν υπάρχει πρόγραμμα κατάλληλο για όλους. Ένα πρόγραμμα με το οποίο ο φίλος ή η φίλη σου βλέπει αποτέλεσμα δε σημαίνει ότι αποδίδει το ίδιο και σ’ εσένα.

Διάβασε επίσης: Το πρόγραμμα με μπάλα της Ελένης Πετρουλάκη για σύσφιγξη, γράμμωση και απώλεια πόντων

4. Δε συνειδητοποιούν ότι κάθε ηλικία έχει άλλες ανάγκες. Δεν είναι όλα τα προγράμματα για όλες τις ηλικίες. Ανάλογα με την ηλικία και το φύλο, το σώμα έχει διαφορετικές ανάγκες.

5. Δεν κάνουν ενδυνάμωση, γιατί φοβούνται ότι οι μύες θα γίνουν λίπος όταν σταματήσουν την άσκηση. Ο μυϊκός και ο λιπώδης ιστός είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Αντίθετα, οι μύες σε βοηθούν να καις περισσότερο λίπος.

6. Θεωρούν ότι τα βάρη επιβαρύνουν τις αρθρώσεις. Η προπόνηση με βάρη είναι λιγότερο επιβαρυντική στις αρθρώσεις απ’ ό,τι το τρέξιμο.

Το συμπέρασμα είναι ότι όλοι και όλες, για να αλλάξουν το σωματότυπό τους, πρέπει να ακολουθήσουν εξατομικευμένο πρόγραμμα διατροφής και άσκησης.

Διάβασε επίσης: Τα βάρη δίνουν όγκο; Οι μύες γίνονται λίπος αν σταματήσεις την άσκηση; Η Ελένη Πετρουλάκη καταρρίπτει τους μύθους της άσκησης

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece