Έχω πρόβλημα με τους γοφούς: Όλο το λίπος αποθηκεύεται εκεί, τι μπορώ να κάνω;

Ποια άσκηση διώχνει το λίπος στους γοφούς σύμφωνα με την Ελένη Πετρουλάκη;

11.05.2020

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

πρόβλημα με τους γοφούς

Είσαι αδύνατη, αλλά έχεις πρόβλημα με τοπικό πάχος στους γλουτούς και τους γοφούς. Τι μπορείς να κάνεις; Μάθε τι μας είπε η Ελένη Πετρουλάκη!

«Ξεκίνα τένις, κολύμβηση ή χορό ώστε να πετύχεις την εκγύμναση των ποδιών σου γενικά. Εάν ακολουθήσεις τέτοιο πρόγραμμα, σίγουρα δε θα θυμάσαι τα επόμενα χρόνια ότι είχες περιττό λίπος στα μπούτια.

Δε σου προτείνω πρόγραμμα με ασκήσεις για τα πόδια, γιατί θα καταλήξεις να πάρεις όγκο στους μηρούς χωρίς να χάσεις το λίπος και το αποτέλεσμα θα είναι κάτι που δεν επιθυμείς. Ξεκίνα, λοιπόν, από τώρα την άσκηση και μην ανησυχείς για το τοπικό πάχος».

Πρόβλημα με τους γοφούς:  Δες τα 5 tips που προτείνει η Ελένη Πετρουλάκη για να κάψεις εύκολα το λίπος στους γοφούς

Έχω πρόβλημα με τους γοφούς. Όλο το λίπος αποθηκεύεται εκεί! Τι μπορώ να κάνω;

Εάν έχεις την τάση να αποθηκεύεις λίπος στους γοφούς, εμφανίζοντας κυτταρίτιδα, μπορείς να ακολουθήσεις ένα πιο ισορροπημένο διαιτολόγιο, με όλες τις ομάδες των τροφίμων. Θα πρέπει, όμως, να προσέξεις να κάνεις καλή αποτοξίνωση. Αυτή εστιάζεται σε δύο όργανα, στο έντερο και το συκώτι. Επίσης:

Άσκηση
Η συγκεκριμένη περιοχή απαιτεί σκληρή προπόνηση. Εκτέλεσε, δηλαδή, 3 φορές την εβδομάδα τις ασκήσεις για τα πόδια και μετά διάδρομο για να καις περισσότερο λίπος. Τις άλλες 2 φορές κάνε τουλάχιστον 40 λεπτά στο διάδρομο με σταθερή ταχύτητα και μέτρια ένταση στο 6,5. Εκτέλεσε ασκήσεις για το κάτω μέρος του σώματος.

Νερό
Πίνε 8-10 ποτήρια την ημέρα. Έτσι μόνο θα διασπαστεί το λίπος και θα μπορέσουν να αποβληθούν τα τοξικά προϊόντα της διάσπασης.

Κατανάλωνε 25 γραμμάρια φυτικών ινών
Τρώγε φρούτα και λαχανικά με τη φλούδα τους. Πρόσθετε στο πρωινό σου νιφάδες βρόμης και δημητριακά ολικής αλέσεως με σταφίδες, δαμάσκηνα ή ξηρούς καρπούς. Προτίμησε το ψωμί σικάλεως στο σάντουιτς, με λίγο μαρούλι. Όλα αυτά βοηθούν στο να διατηρείς υγιές έντερο με τακτικές κενώσεις και αποβολή ό,τι τοξικού λαμβάνουμε με τη διατροφή μας.

Μασάζ
Θα σε βοηθήσουν το λεμφικό μασάζ, η σάουνα και το χαμάμ.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece