Μήπως παραγυμνάζεσαι; Να πώς θα καις θερμίδες χωρίς κόπο!

Εάν παραλείπεις τις ημέρες ανάπαυλας από την άσκηση, προκειμένου να χάσεις βάρος, ξανά σκέψου το!

15.11.2016

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

gymnastiki-default

Θέλεις να χάσεις βάρος και σκέφτεσαι πως, ίσως, χρειάζεται να κάνεις περισσότερη γυμναστική, αντί να ξεκουράζεσαι;

Σε νέα μελέτη τονίζεται πως θα ήταν πιο αποτελεσματική μέθοδος η μείωση των ημερών της προπόνησης. Ερευνητές από το Κολέγιο Χάντερ βρήκαν πως οι άνθρωποι με μέτρια δραστηριότητα –άσκηση τρεις με τέσσερις φορές την εβδομάδα και αρκετό περπάτημα κάθε μέρα– έκαιγαν περίπου τις ίδιες θερμίδες μέσα στη μέρα (έως και 2.600) με τους ανθρώπους που ήταν ακόμα πιο δραστήριοι.

Αν και θα κάψεις πολλές θερμίδες σε μια σκληρή προπόνηση, θα ξοδέψεις τελικά λιγότερη ενέργεια τις άλλες 22 ώρες της ημέρας. Έχεις οφέλη σε δύναμη, αντοχή και φυσική κατάσταση, απλά φαίνεται πως δεν καις περισσότερες θερμίδες.

Mάθε 10 τρόπους για να κάψεις 100 θερμίδες χωρίς κόπο:

[related id="68095"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece