Το μυστικό για να κάνεις όλες τις πλειομετρικές ασκήσεις σωστά

Ξέρεις πότε και πώς να κρατάς μαλακά τα γόνατα και τους αγκώνες σου;

09.03.2019

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε ο Ιάσονας Γαργαλιάνος, personal trainer.

Τι σχέση έχει το να κρατάς μαλακά τα γόνατα και τους αγκώνες σου με τις πλειομετρικές ασκήσεις; Μήπως στο λέει ο trainer και δεν καταλαβαίνεις τι εννοεί;

Μετάφραση: Εάν έχεις ακούσει αυτή την οδηγία και αναρωτιέσαι πώς θα μετατρέψεις τα χέρια ή τα πόδια σου σε πλαστελίνη, ενώ προσπαθείς να τα δυναμώσεις, ο ειδικός έχει την απάντηση.

«Απλά σημαίνει να μην κλειδώσεις την άρθρωση στους αγκώνες ή στα γόνατα, αλλά να τα αφήσεις ελαφρά λυγισμένα. Σε κάποιες ασκήσεις θέλουμε την άρθρωση κλειδωμένη, αλλά σε άλλες είναι καλύτερο να μην τεντώνει εντελώς.

Αυτό θα σε βοηθήσει να βρίσκεσαι σε πιο ασφαλή θέση και να επιτύχεις καλύτερο αποτέλεσμα ή θα απορροφήσει την πρόσκρουση, π.χ. από ένα άλμα». Είναι ιδιαίτερα σημαντικό όταν κάνεις πολλές πλειομετρικές ασκήσεις, όπως προβολές με άλμα ή άλματα σε κουτί. Θα σε βοηθήσει αν κάνεις εικόνα τις μαλακές αρθρώσεις και τις δεις σαν ελατήρια!

Διάβασε επίσης: Το βίντεο 3 λεπτών με τις super ασκήσεις για το εσωτερικό των μηρών

Διάβασε επίσης: Είσαι fitness pro; Δοκίμασε αυτή την άσκηση με ιμάντες TRX και πλειομετρικό κουτί

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece