Tracy Anderson, Gunnar Peterson και άλλοι διάσημοι personal trainers αποκαλύπτουν 10 μυστικά για super σώμα

Οι top 10 συμβουλές από κορυφαίους personal trainers που βρίσκονται πίσω από το σώμα της Madonna, της Jennifer Lopez και της Cameron Diaz.

11.11.2018

εχεις διαβασει

πρόγραμμα προπόνησης για γυναίκες

Μοντέλα και ηθοποιοί του Χόλιγουντ ακολουθούν πιστά τις συμβουλές και οδηγίες συγκεκριμένων ανθρώπων που δεν είναι άλλοι από τους personal trainers τους. Μερικοί από αυτούς αποκάλυψαν τα μυστικά τους για γρήγορα, εντυπωσιακά αποτελέσματα.

Διάβασε επίσης: Για γραμμωμένο σώμα ΑΥΤΗ είναι η γυμναστική που χρειάζεσαι και λέγεται Time-Under-Tension

Ένταση

«Δεν μπορείς να κάνεις συνέχεια το ίδιο μάθημα spinning ή 20 λεπτά τρέξιμο και να περιμένεις διαφορετικό αποτέλεσμα». -Teddy Bass (Cameron Diaz, Christina Applegate, Lucy Liu)

Σνακ

«Δώσε καύσιμα στον εαυτό σου 20 λεπτά πριν τη γυμναστική με μία μπάρα πρωτεΐνης. Αλλά μη προτιμήσεις ισοτονικά ποτά ή νερό καρύδας, μιας και θα πιεις θερμίδες ενώ το νερό είναι πολύ καλύτερο». -Τracy Anderson (Gwyneth Paltrow, Madonna, Jessica Simpson, Jennifer Lopez, Nicole Richie)

Διάβασε επίσης: Τι να φας πριν την άσκηση για να έχεις ένεργεια;

Σώμα

«Καις περισσότερες θερμίδες όταν δουλεύεις το πάνω και το κάτω μέρος του σώματος σου, ταυτόχρονα. Πηδήματα σε ένα μίνι τραμπολίνο ενώ κάνεις διαφορετικές ασκήσεις για τα χέρια ή 20λεπτο κολύμπι είναι μερικές καλές επιλογές». -Andie Hecker

Ενέδωσε

«Δεν μου αρέσει να απαγορεύω μία τροφή εντελώς, γιατί έτσι την επιθυμείς περισσότερο». -Teddy Bass

Χρόνος

«Προτίμησε λίγη άσκηση συνέχεια αντί για πολύ άσκηση μία φορά στο τόσο». -Gunnar Peterson (Halle Berry, Kim Kardashian, Sofia Vergara)

Διάβασε επίσης: Ασκήσεις για αδυνάτισμα στο σπίτι; Τα 7 καλύτερα 5λεπτα βίντεο γυμναστικής (για μηρούς, για χέρια, με χορό για να καις περισσότερο!)

Τηλεόραση

«Δεν ασκείσαι όσο έντονα θα μπορούσες όταν παράλληλα με τον διάδρομο ή το ελλειπτικό, παρακολουθείς τηλεόραση. Τελικά, καις πολύ λιγότερες θερμίδες». -Tracy Anderson

Αεροβική για τουλάχιστον 40 λεπτά

«Ναι, σίγουρα 15 λεπτά αερόβιας άσκησης είναι καλύτερη επιλογή από το τίποτα, αλλά ο οργανισμός χρειάζεται 35 λεπτά για να εξαντλήσει τα σάκχαρα στο αίμα, πριν αρχίσει το σώμα σου να καίει λίπος». -Andie Hecker (Ginnifer Goodwin, Natalie Portman, Kristen Bell)

Πρωί

«Προτίμησε την πρωινή γυμναστική αφού θα τονώσει τον μεταβολισμό σου στη διάρκεια της ημέρας». -Teddy Bass (Cameron Diaz, Christina Applegate, Lucy Liu)

Στόχος

«Αντί να κάνεις σκοινάκι για 10 λεπτά, κάνε σκοινάκι μέχρι να ολοκληρώσεις 100 πηδήματα. Αν μετράς τον στόχο σου με χρόνο, δεν υπάρχει προοπτική να το εξελίξεις». -Gunnar Peterson

Eναλλαγή

«Οι μύες γίνονται έξυπνοι και δυναμώνουν, οπότε άλλαζε τη ρουτίνα κάθε 10 μέρες. Τόσος χρόνος χρειάζεται για να κάνεις την αλλαγή στο σώμα σου, αλλά όσο ο καιρός περνάει κάνοντας την ίδια γυμναστική, τόσο λιγότερο αποτελεσματική γίνεται». -Tracy Anderson

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

Δοκίμασα τη νέα συλλογή των adidas Women και ιδού η εμπειρία μου

Σε ένα exclusive event στο κατάστημα Cosmos Sport στην Αγία Παρασκευή, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την ολοκαίνουρια συλλογή «Statement» των adidas Women.

EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

Άννα Κιάφα
H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ’εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

#shapegreece