Η παραλλαγή της κάμψης ισχίου για ονειρεμένους γλουτούς

Ο trainer Λευτέρης Καβούκης μας μαθαίνει πως να πραγματοποιείς σωστά την κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι.

29.11.2018

Γράφει: Λευτέρης Καβούκης

εχεις διαβασει

Η παραλλαγή της κάμψης ισχίου για ονειρεμένους γλουτούς

Συνεργάστηκε ο Λευτέρης Καβούκης, personal trainer.

Η κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι είναι από τις πλέον γνωστές και βασικές ασκήσεις για να «χτίσεις» τους γλουτούς που ονειρεύεσαι. Ο trainer εξηγεί πώς θα την κάνεις σωστά.

Η παραλλαγή της κάμψης ισχίου για ονειρεμένους γλουτούς

Κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι (Στάση Α)

Ξάπλωσε με την πλάτη σε στρώμα με τα χέρια σου στα πλαϊνά του κορμιού σου. Τοποθέτησε την μπάλα κάτω από το δεξί πέλμα με το γόνατο λυγισμένο. Σήκωσε το αριστερό πόδι ελαφρώς λυγισμένο με κατεύθυνση το ταβάνι. Κρατά την κοιλιά σφιγμένη και τη λεκάνη ψηλά.

Η παραλλαγή της κάμψης ισχίου για ονειρεμένους γλουτούς

Κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι (Στάση Β)

Κατέβασε το αριστερό πόδι προς το πάτωμα χωρίς να το ακουμπήσεις κάτω και χωρίς να κουνήσεις το υπόλοιπο σώμα. Εκπνέεις όταν κατεβαίνει το πόδι και εισπνέεις όταν το σηκώνεις.

Η παραλλαγή της κάμψης ισχίου για ονειρεμένους γλουτούς

Κάμψη ισχίου από γέφυρα στο ένα πόδι (Λάθος Στάση)

Μην απομακρύνεις την μπάλα από το σώμα σου, γιατί θα τραυματίσεις τους οπίσθιους μηριαίους. Επίσης, μη ρίχνεις τη λεκάνη κατά τη διάρκεια της άσκησης.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram access token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.