Ποιο μηχάνημα γυμναστικής να κάνω; Crash test σε ελλειπτικό, στατικό ποδήλατο και διάδρομο

Διάδρομος, ποδήλατο και ελλειπτικο μηχάνημα: Διάβασε το συγκριτικό τεστ και βρες το όργανο γυμναστικής που σου ταιριάζει!

20.12.2018

εχεις διαβασει

Πηγαίνεις γυμναστήριο αλλά δεν είσαι σίγουρη ποιο μηχάνημα γυμναστικής σου ταιριάζει; Κάνοντας crash test στα τρία πιο δημοφιλή – το διάδρομο, το στατικό ποδήλατο και ελλειπτικό -, θα σε βοηθήσουμε να καταλάβεις.

Διάδρομος

Υπέρ
Λόγω του ότι όταν κάνεις διάδρομο πρέπει να είσαι όρθια, να στηρίζεις το βάρος του σώματός σου και να προπονείσαι σε κλίση με πλήθος προγραμμάτων, ο διάδρομος αποτελεί εξαιρετική καρδιαγγειακή άσκηση και παράλληλα κάνει καλό στην ενδυνάμωση των οστών σου.

Κατά
Ενώ από τη μία σου προσφέρει μεγάλη προσαρμοστικότητα, το τρέξιμο σε έναν κινούμενο ιμάντα δεν αποτελεί πιστή αντιγραφή της εμπειρίας και των προκλήσεων που έχεις όταν τρέχεις έξω, σε στέρεη επιφάνεια. Πολλές φορές ο ιμάντας δεν είναι όσο φαρδύς ή μακρύς χρειάζεται, με αποτέλεσμα να σου δημιουργούνται προβλήματα, ειδικά αν αντιμετωπίζεις ορθοπεδικά θέματα ή πόνους στα γόνατα.

Διάβασε επίσης: Το πρόγραμμα για τρέξιμο στο διάδρομο που θα σε βοηθήσει να κάψεις λίπος

Στατικό ποδήλατο

Υπέρ
Αποτελεί καλή επιλογή αν έχεις πρόβλημα στα γόνατα, στους γοφούς, στη μέση ή άλλα ορθοπεδικά προβλήματα, καθώς δεν τραντάζει το σώμα σου. Είναι πολύ άνετο για τους υπέρβαρους και σου προσφέρει τον απόλυτο έλεγχο της έντασης.

Κατά
Δεν δυναμώνει τα οστά όπως ο διάδρομος, λόγω του ότι είσαι καθιστή, συν του ότι σου δίνει πολλές ευκαιρίες να κάνεις… «ζαβολιές» και να μειώσεις την αντίσταση όταν δυσκολευτείς, κάτι που δεν μπορείς να κάνεις όταν βρίσκεσαι έξω με ένα κανονικό ποδήλατο. Συν του ότι πολλοί παραπονιούνται για «πιάσιμο» στην περιοχή των γλουτών.

Διάβασε επίσης: Ποδήλατο + Pilates, μποξ + yoga, τρέξιμο +…: Να ποιες ασκήσεις πρέπει να συνδυάζεις για MAXIMUM αποτέλεσμα στο σώμα

Ελλειπτικό μηχάνημα

Υπέρ
Είναι από τα πιο δημοφιλή μηχανήματα και απαιτούν περισσότερη προσπάθεια από το ποδήλατο, καθώς και στήριξη του βάρους του σώματός σου. Έχει πιο ήπια επίδραση στα γόνατα σε σχέση με το τρέξιμο, ενώ τα χερούλια που διαθέτουν κάποια ελλειπτικά γυμνάζουν και το πάνω μέρος του σώματός σου ταυτόχρονα.

Κατά
Δεν προσφέρει την ίδια ενδυνάμωση οστών με το διάδρομο και παρόλο που είναι ήπιο για τα γόνατα, μερικοί άνθρωποι με χαμηλό ύψος αναγκάζονται να υπερεκτείνουν τα πόδια τους.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση
Ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση: 5 βίντεο για να καταπολεμήσεις άγχος και στρες

Επίλεξε το κατάλληλο yoga sequense για εσένα, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου και το επίπεδο σου.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Οι τροφές που βοηθούν, η άσκηση και τι να μην φας

10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Αυτές οι καθημερινές συνήθειες είναι ο τρόπος να μάθεις να τρως σωστά, να σηκώνεσαι λίγο από την καρέκλα ώστε να δώσεις στο σώμα σου όσα χρειάζεται.

Γιατί δεν αδυνατίζω
Γιατί δεν αδυνατίζω; 7 λόγοι που δε χάνεις άλλο βάρος

Έκανες δίαιτα και έχανες βάρος εύκολα, αλλά τώρα σταμάτησες να αδυνατίζεις; Η δρ Μαρία Ψωμά εξηγεί τι συμβαίνει και πώς θα το αντιμετωπίσεις.

Βαρβάρα Φασόη: Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ποδηλασίας απαντά στο Q&A του Shape

Εκτός από πρωταθλήτρια ποδηλασίας είναι διαιτολόγος και spinning instructor. «Τρυπώσαμε» στην καθημερινότητα της και τα μάθαμε όλα!

#shapegreece