Οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση μυικής μάζας και να ποιο είδος άσκησης πρέπει να κάνεις όσο μεγαλώνεις

Έχεις σκεφτεί πώς επηρεάζουν οι ορμόνες την αύξηση της μυικής μάζας; Ο ενδοκρινολόγος διαβητολόγος Ανδρέας Θωμόπουλος απαντά στο ερώτημα αυτό.

13.07.2018

εχεις διαβασει

fit woman άσκηση μυς

Συνεργάστηκε ο Ανδρέας Θωμόπουλος, ενδοκρινολόγος διαβητολόγος, κλινικός
διαιτολόγος.

Έχεις σκεφτεί πώς οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση της μυικής μάζας; Αν το ακούς πρώτη φορά, διάβασε πώς αυτά τα δύο αλληλεπιδρούν μεταξύ τους.

Ορμόνες και αύξηση της μυϊκής μάζας: Οι συνήθεις ένοχοι

• Οιστρογόνα

• Ινσουλίνη

The Mamagers Update

2 διατροφικές συνήθειες που επηρεάζουν τις γυναίκες που θέλουν να μείνουν έγκυες

8 πράγματα που δεν σας έχει πει κανείς για μετά τη γέννα

Παγωτό πεπόνι με μέλι και γιαούρτι

Οι αιτίες

Αυτές οι δύο ορμόνες συνδέονται μεταξύ τους και με την αύξηση της μυικής μάζας – όπως ένα φαινόμενο ντόμινο, όταν μειώνονται τα επίπεδα των οιστρογόνων, μειώνεται και η αποτελεσματικότητα της ινσουλίνης. Τα οιστρογόνα τείνουν να μειώνονται με την ηλικία, με αποτέλεσμα τη μείωση της παραγωγής και της σχετικής αποτελεσματικότητας της ινσουλίνης στο να κατευθύνει τα θρεπτικά συστατικά στους μυς για ανάπτυξη. Δεδομένου ότι η ινσουλίνη παίζει ρόλο στην τόνωση της διαδικασίας δημιουργίας μυών (γνωστή ως σύνθεση πρωτεϊνών), η μειωμένη αποτελεσματικότητα αυτής της βασικής ορμόνης μπορεί να επιφέρει προβλήματα στη μεγιστοποίηση της αύξησης της μυικής μάζας.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας! Έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος

Σπορ στη θάλασσα: Πόσες θερμίδες καίει κάθε ένα και τι γυμνάζει; Τι να διαλέξεις;

Βρίσκοντας λύση

Πολύ αποτελεσματική για την αύξηση της μυικής μάζας είναι η προπόνηση με αντιστάσεις, η οποία είναι μεταβολικά απαιτητική. Η συστολή των μυών που συμβαίνει με την προπόνηση αντίστασης βοηθά τα θρεπτικά συστατικά να μεταφέρονται στον μυ, ανεξάρτητα από την ινσουλίνη, συμβάλλοντας στην αντιστάθμιση των συνεπειών της  μειωμένης αποτελεσματικότητας της ινσουλίνης καθώς μεγαλώνουμε.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Βαθύ κάθισμα: Κάνουμε squats με τον σωστό τρόπο!

Σκέψου το βαθύ κάθισμα ως το «μικρό μαύρο φόρεμα» της άσκησης: Γυμνάζει τα πάντα και μπορείς να το κάνεις και στη δουλειά.

Ασκήσεις για κάψιμο λίπους στο στομάχι από την Ελένη Πετρουλάκη

Η Ελένη Πετρουλάκη δίνει τις 3 κορυφαίες ασκήσεις για γραμμωμένη κοιλιά

ασκήσεις για στήθος
Πώς θα κάνεις ασκήσεις για κοιλιά αν έχεις αυχενικό σύνδρομο; Η trainer Τάνια Γρεβενιώτη δείχνει πώς θα γυμνάσεις τους κοιλιακούς

Αναρωτιέσαι τι ασκήσεις μπορείς να κάνεις για να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, χωρίς να καταπονήσεις τη μέση και τον αυχένα σου;

#shapegreece