Περίοδος και άσκηση: Nα πας γυμναστήριο αν έχεις κράμπες περιόδου;

Η απάντηση της ειδικού θα σε εκπλήξει.

09.01.2019

εχεις διαβασει

περίοδος και άσκηση

Συνεργάστηκε η Κατερίνα Γκοτσοπούλου, personal trainer.

Χμμ, μάλλον θα σκέφτεσαι πως περίοδος και άσκηση δεν πάνε μαζί – ειδικά, αν αντιμετωπίζεις και κράμπες περιόδου. Κι όμως, η personal trainer Κατερίνα Γκοτσοπούλου θα σε κάνει να αναθεωρήσεις.

Περίοδος και άσκηση: Nα γυμναστώ με πολύ έντονες κράμπες περιόδου;

Η απάντηση είναι… ναι! 

«Η άσκηση μπορεί να τις ελαχιστοποιήσει τόσο, που μπορεί να μη νιώσεις την ανάγκη να πάρεις παυσίπονο» επισημαίνει η ειδικός. Όταν γυμνάζεσαι, καταστέλλεται η παραγωγή των προσταγλανδινών, φλεγμονώδων χημικών που προκαλούν τις κράμπες και που απελευθερώνονται στη μήτρα κατά τη διάρκεια της περιόδου. Για καλύτερο αποτέλεσμα προτίμησε αεροβική.

Κι άλλες ιδέες για αερόβια άσκηση:

Αερόβια άσκηση για γλουτούς: 3 tricks για να δεις ΟΝΤΩΣ αποτέλεσμα

3 ιδέες για αεροβική για να καις παραπάνω λίπος

7 μύθοι για την αερόβια άσκηση που σε παχαίνουν!

 

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Αερόβια άσκηση για κάψιμο λίπους: Το 15′ πρόγραμμα – express για να σμιλεύσεις σώμα

Αυτή η ρουτίνα αεροβικής με μπάλα είναι πιο διασκεδαστική και καις περισσότερο από μια τυπική προπόνηση HIIT.

Πώς να μην χαλάσω τη δίαιτα
Κοιλιακοί πέτρα; Αυτή είναι η πιο γνωστή άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε 2 κινήσεις

Ο personal trainer Λευτέρης Καβούκης και το Shape.gr σε γυμνάζουν και σου δείχνουν την άσκηση για επίπεδη κοιλιά.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας (έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος)

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

Φτιάξε σούπερ γλουτούς με αυτές τις ασκήσεις στον τοίχο από τη Χριστίνα Μαυρίδου

Η personal trainer μοιράζεται με Shape ένα ασκησιολόγιο που μπορείς να κάνεις σε οποιοδήποτε τοίχο του σπιτιού σου.

#shapegreece