Ποια είναι τα συμπληρώματα άσκησης για ωραίο σώμα που κάνουν καλό και στην υγεία σου;

Aυτά είναι τα συμπληρώματα άσκησης που εκτός από πιο δυνατή, κάνουν καλό ΚΑΙ στην υγεία σου.

04.04.2018

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Ποια είναι τα συμπληρώματα άσκησης για ωραίο σώμα που κάνουν καλό και στην υγεία σου;

Kάποια από τα πιο δημοφιλή συμπληρώματα άσκησης κάνουν πολύ περισσότερα από το να σε βοηθήσουν να αλλάξεις προς το καλύτερο το σώμα σου – μπορούν να βελτιώσουν και την υγεία σου. Τα γνωρίζεις;  O Γιώργος Γιουλ – Ρωμηός, personal trainer, διαιτολόγος-διατροφολόγος μας προτείνει τα καλύτερα.

Γλουταμίνη



Για την προπόνησή σου: Η πρόσληψή της αμέσως μετά την προπόνηση μπορεί να χαρακτηριστεί ως ανεφοδιασμός των κυττάρων του ανοσοποιητικού συστήματος, ενώ βοηθά στην ταχύτερη ανάρρωση έπειτα από έντονη σωματική άσκηση.

Για την υγεία σου: «Βοηθά στην εξουδετέρωση της πρωτεϊνικής και μυϊκής διάσπασης όταν τα επίπεδα κορτιζόλης είναι υψηλά (όπως κατά τη διάρκεια μιας έντονης προπόνησης)» εξηγεί ο Γιώργος Γιούλ – Ρωμηός, personal trainer, διατροφολόγος. Παράλληλα συμβάλλει στην ενίσχυση του
ανοσοποιητικού συστήματος σε περιόδους έντονης δίαιτας.

Εκχύλισμα πράσινου τσαγιού

Για την προπόνησή σου: Το πιθανότερο είναι πως προσλαμβάνεις ήδη εκχύλισμα πράσινου τσαγιού, αν παίρνεις κάποια ουσία που βοηθά στη λιποδιάλυση. Αυτό μπορεί να βοηθήσει το σώμα να απευθυνθεί στις λιποαποθήκες του για να πάρει ενέργεια κατά τη διάρκεια της άσκησης αλλά και να ασκηθείς περισσότερο, αυξάνοντας έως 24% την αντοχή, σύμφωνα με αναφορά στο American Journal of Physiology-Regulatory, Integrative and Comparative Physiology.

Για την υγεία σου: Ως ισχυρό αντιοξειδωτικό, το πράσινο τσάι έχει αποδειχτεί πως συμβάλλει στη μείωση του κινδύνου για ορισμένες μορφές καρκίνου, ωφελεί την καρδιά, αφού μειώνει τη χοληστερίνη και ενισχύει την απώλεια βάρους καθώς επιταχύνει το μεταβολισμό και την καύση του λίπους.

pio-dynati

Κρεατίνη



Για την προπόνησή σου: «Το συμπλήρωμα μονοϋδρικής κρεατίνης πρέπει να λαμβάνεται 30 με 40 λεπτά πριν από την προπόνηση ή αμέσως μετά, γιατί συντελεί στη μυϊκή ανάπτυξη μειώνοντας το χρόνο ανάρρωσης» εξηγεί ο ειδικός.

Για την υγεία σου: Η κρεατίνη είναι το μόνο συμπλήρωμα που ξεκίνησε ως βοήθημα για τις αθλητικές επιδόσεις και μετά έγινε γνωστή για τα ιατρικά της οφέλη όπως το ότι προστατεύει τα εγκεφαλικά κύτταρα και βοηθά στη διατήρηση της ελαστικότητας των αγγείων.

Πρωτεΐνη ορού γάλακτος (σκόνη)

Για την προπόνησή σου: «Η κατανάλωση 25-30 γραμμαρίων πρωτεΐνης από ορό γάλακτος συμβάλλει στη μυϊκή αποκατάσταση» τονίζει ο ειδικός.

Για την υγεία σου: «Ενισχύει το ανοσοποιητικό και υποστηρίζει την οστική πυκνότητα» λέει ο Γιώργος Γιουλ – Ρωμηός.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece