Τι σου προσφέρουν μόλις 10 λεπτά στο ποδήλατο;

Έρευνες έχουν δείξει πως ακόμη και οι σούπερ σύντομες ή χαμηλής έντασης περίοδοι φυσικής δραστηριότητας προσφέρουν μερικά πολύ σημαντικά οφέλη στην υγεία σου. Ιδού πώς θα ωφεληθείς από 10 λεπτά γυμναστικής. Μόνο!

04.12.2014

Γράφει: Shape.gr


Οι περισσότεροι λάτρεις της άσκησης μπορούν να το καταλάβουν: ένας από τους βασικούς λόγους που προσπαθούμε να βρούμε χρόνο για να φορέσουμε τα αθλητικά μας ακόμη κι όταν δεν έχουμε το χρόνο για μια κανονική προπόνηση είναι επειδή ξέρουμε πως ένας καλός ιδρώτας είναι ο πιο εύκολος τρόπος για να διώξουμε λίγο από το άγχος της ημέρας.

Αυτό επιβεβαίωσαν και εθελοντές σε μια ιαπωνική μελέτη που δήλωσαν σημαντικά πιο ευτυχισμένοι μετά από μόλις 10 λεπτά άσκησης σε στατικό ποδήλατο. Η σύντομη προπόνηση με το ποδήλατο βελτίωσε επίσης το χρόνο αντίδρασης και την εκτελεστική λειτουργία των συμμετεχόντων, ικανότητες σχετιζόμενες με τη μνήμη, την οργάνωση και το σχεδιασμό.

Κι αν το ποδήλατο σου αρέσει πολύ και επιθυμείς να το εντάξεις στις αγαπημένες, καθημερινές σου συνήθειες, ιδού 3 πολύτιμα tips για να ξεκινήσεις σήμερα:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece