Πονάω στα πέλματα: Έτσι θα ανακουφίσεις τα πέλματα σου λέει ο ειδικός

Ο ορθοπαιδικός εξηγεί πώς να ξεπεράσεις τις πιο συχνές ενοχλήσεις των δρομέων.

22.08.2020

εχεις διαβασει

πονάω στα πέλματα

Συνεργάστηκε ο Δημήτριος Τσούκας, διευθυντής ορθοπαιδικής κλινικής Αθλητικών Κακώσεων MEDITERRANEO Hospital, διευθυντής χειρουργικού κέντρου MIOSMED παγκόσμιου εκπαιδευτικού κέντρου ISAKOS. Μέλος Ιατρικής Επιτροπής Ευρωπαϊκής Ομοσπονδίας Βόλλευ CEV (www.tsoukas-ortho.gr).

Πελματιαία απονευρωσίτιδα

Φλεγμονή και πόνος στο κάτω μέρος του πέλματος και στην καμάρα.

Τι να κάνεις: Βάλε πάγο και κάνε μασάζ στην καμάρα και τις φτέρνες, φόρα παπούτσια με καλή υποστήριξη της καμάρας και κάνε διατάσεις στις γάμπες: Στάσου μπροστά από έναν τοίχο, σε απόσταση περίπου ενός μέτρου, με το αριστερό πόδι να πατάει μπροστά από το δεξί. Γείρε μπροστά από τους αστραγάλους και πίεσε τις παλάμες στον τοίχο, στο ύψος των ώμων σου. Κράτησε τη θέση για 15-20 δευτερόλεπτα, άλλαξε πόδια και επανάλαβε.

Τενοντίτιδα του αχίλλειου

Φλεγμονή και πόνος στον τένοντα που ενώνει το μυ της γάμπας με το πίσω μέρος της φτέρνας.

Η λύση: Πρόσθεσε στο παπούτσι σου έναν εσωτερικό πάτο που ανυψώνει τη φτέρνα, βάλε πάγο και κάνε διατάσεις της γάμπας.

Πόνος στο μετατάρσιο

Φλεγμονή και πόνος στη βάση των δαχτύλων και κάτω από το μαλακό μέρος
πίσω τους.

Η λύση: Πρόσθεσε μια μαλακή επένδυση σε κάθε ζευγάρι παπουτσιών σου που
δεν έχει αρκετά μαλακή σόλα. Ο πάγος και το ελαφρύ μασάζ θα βοηθήσουν επίσης.

[related id="69839"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece