Πώς να κάνω πατινάζ; Οι βασικές συμβουλές που είναι απαραίτητες για κάθε αρχάριο

To ice skating γίνεται πιο εύκολο από ποτέ με αυτά τα tips.

18.02.2020

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Πώς να κάνω πατινάζ

Θέλεις να γλιστράς αέρινα στον πάγο, αλλά φοβάσαι πως θα μοιάζεις περισσότερο με… φοβισμένη αρκούδα παρά με μπαλαρίνα; Με αυτά τα tips θα κάνεις πατινάζ με χάρη σε χρόνο μηδέν.

Διάβασε επίσης: Θέλεις να ξεκινήσεις snowboard; Τα οφέλη του και μερικά tips για τα πρώτα μαθήματα

Πώς να κάνω πατινάζ; Οι βασικές συμβουλές που είναι απαραίτητες για κάθε αρχάριο

1.Μείνε όρθια

«Κρατήσου από το κάγκελο για να στέκεσαι ίσια» συμβουλεύει η Debi Brigss, εκπαιδεύτρια ice skating. «Στην αρχή μη μετακινείσαι, απλώς εξοικειώσου με την αίσθηση του πατήματος στον πάγο. Κράτα τα πόδια ανοιχτά όσο το φάρδος των ισχίων και τα γόνατα ελαφρώς λυγισμένα. Τέντωσε τα χέρια μπροστά για ισορροπία, κράτα την πλάτη ίσια και κοίτα μπροστά».

2.Ξεκίνα…

«Όταν θα βρεις την ισορροπία σου, στρίψε τις μύτες των ποδιών προς τα έξω, κρατώντας τα γόνατά σου ελαφρώς λυγισμένα» συμβουλεύει η Debi Brigss. «Κάνε μικρά βήματα προς τα εμπρός, γλιστρώντας τα πόδια στον πάγο αντί να τα ανασηκώνεις. Γείρε λίγο προς τα εμπρός και, χρησιμοποιώντας τα χέρια σου για ισορροπία, ρίξε περισσότερο βάρος στο κάθε πόδι για λίγο περισσότερη ώρα κάθε φορά, επιτρέποντας στη λάμα του παπουτσιού να γλιστρήσει στον πάγο».

3 … και σταμάτα

Το να μπορείς να σταματάς είναι μια απαραίτητη δεξιότητα! Το μόνο που χρειάζεται να κάνεις είναι να μην κινείς άλλο τα πόδια σου. «Κράτα τα πόδια σου ανοιχτά
το φάρδος των ισχίων, λύγισε περισσότερα τα γόνατα, ρίξε το βάρος μπροστά και στρίψε τις μύτες των ποδιών προς τα μέσα. Πίεσε αργά τις φτέρνες σου προς τα έξω μέχρι να σταματήσεις».

4.Πέσε έξυπνα

Αν νιώθεις ότι πέφτεις, αφέσου και κάθισε κάτω. «Προσπάθησε να προσγειωθείς στις παλάμες και στα γόνατα» λέει η Debi Brigss. «Και να θυμάσαι να έχεις πάντα μαζεμένα τα δάχτυλα – οι λάμες των παπουτσιών είναι πολύ κοφτερές».

5.Σήκω ξανά

Στηρίξου στα χέρια και τα γόνατά σου. «Φέρε απαλά το ένα γόνατο μπροστά ώστε η λάμα του παπουτσιού να πατάει καλά στον πάγο, μετά πίεσε και τα δύο χέρια στο γόνατο και μετακίνησε γρήγορα το άλλο πόδι μπροστά και ψηλά ώσπου να σταθείς ξανά όρθια» εξηγεί η coach. «Άνοιξε τα χέρια στο πλάι για να ισορροπήσεις». Μην πτοηθείς. Θα κάνεις εντυπωσιακές φιγούρες σε χρόνο μηδέν.

Tip: Για να κινηθείς προς τα πίσω, κοίταξε πίσω από τον ώμο σου, λύγισε τα γόνατα και γύρισε τις μύτες των ποδιών προς τα μέσα.

Διάβασε επίσης: Σκέφτεσαι να ξεκινήσεις σκι; Ρωτήσαμε τον expert για τα οφέλη που έχει

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece