Πώς θα γίνω δυνατή; Iδού πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να αποκτήσεις περισσότερη δύναμη

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς για να αποκτήσεις δυνατό σώμα;

16.05.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Αν έχει περάσει κάποιος χρόνος από την τελευταία φορά που έκανες γυμναστική, υπολόγισε ότι θα έχει μειωθεί και η δύναμή σου.

«Η έλλειψη άσκησης προκαλεί απώλεια μυϊκής μάζας, η οποία συνοδεύεται από απώλεια μυϊκής δύναμης» λέει η ειδικός.

Από την άλλη πλευρά, οι απώλειες κατά τη διάρκεια ενός σύντομου διαλείμματος, όπως η περίοδος των διακοπών, πρέπει να είναι ελάχιστες. Για να αυξήσεις αποτελεσματικά τη δύναμη, επικεντρώσου σε μεγάλες μυϊκές ομάδες και λειτουργική προπόνηση.

«Μία ή δύο προπονήσεις ολόκληρου του σώματος θα διατηρήσουν τη δύναμή σου» αναφέρει η γυμνάστρια. Τα push-ups, τα καθίσματα, οι προβολές και οι σανίδες μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης και μπορούν να γίνουν οπουδήποτε.

Εάν ξεκινάς τώρα, δοκίμασε pushups σε πάγκο, καθίσματα με καρέκλα, μικροπροβολές και σανίδες σε πάγκο. Αν κάνεις ήδη γυμναστική, κάνε τρεις φορές την εβδομάδα push-ups σε κλίση, καθίσματα και προβολές με άλμα και μία παραδοσιακή σανίδα.

Διάβασε επίσης: 6 μύθοι για την προπόνηση δύναμης για γυναίκες

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

3 πράγματα που δεν χρειάζεται η αθλητική διατροφή σου

O αθλητικός διατροφολόγος Μάνος Δημητρούλης συστήνει τι να αποφεύγεις.

4 λάθη στο τρέξιμο που πρέπει να σταματήσεις σήμερα

Η ειδικός μάς προειδοποιεί για τα σημαντικότερα λάθη που κάνουμε όταν τρέχουμε και δημιουργούμε προβλήματα στα πόδια μας.

Άσκηση σανίδα: Πώς να την κάνεις σωστά για να «χτίσεις» σώμα!

Αυτή η απλή – φαινομενικά – άσκηση μπορεί να έχει τεράστια οφέλη όχι μόνο για τον κορμό, αλλά και για το υπόλοιπο σώμα σου. 

aerial dance
Shape Tested: H editor Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει aerial dance! (Ναι, κάνει γράμμωση σε χρόνο dt!)

Απόκτησε καλλίγραμμο κορμί χορεύοντας σαν αερικό. Γίνεται, με aerial dance!

Αναπνέεις από το διάφραγμα ή το θώρακα; Η σωστή αναπνοή για κάθε άσκηση (και how to) από την pilates expert

Ο τρόπος που εισπνέεις και εκπνέεις μπορεί να σου δώσει ενέργεια, να διώξει το άγχος και να τονώσει τις προπονήσεις σου. 

Προπόνηση… Survivor με την Puma και τον Ηλία Γκότση

Στο άλσος Παπάγου, η Puma και ο training ambassador της, Ηλίας Γκότσης, ένωσαν τις δυνάμεις τους σε ένα ιδιαίτερο, powerful & inspiring Βootcamp.

#shapegreece