Πώς θα γίνω δυνατή; Iδού πόσο χρόνο χρειάζεσαι για να αποκτήσεις περισσότερη δύναμη

Όσο κι αν το θέλεις… χθες, η αλλαγή θα χρειαστεί χρόνο, αλλά πόσο ακριβώς για να αποκτήσεις δυνατό σώμα;

16.05.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Αν έχει περάσει κάποιος χρόνος από την τελευταία φορά που έκανες γυμναστική, υπολόγισε ότι θα έχει μειωθεί και η δύναμή σου.

«Η έλλειψη άσκησης προκαλεί απώλεια μυϊκής μάζας, η οποία συνοδεύεται από απώλεια μυϊκής δύναμης» λέει η ειδικός.

Από την άλλη πλευρά, οι απώλειες κατά τη διάρκεια ενός σύντομου διαλείμματος, όπως η περίοδος των διακοπών, πρέπει να είναι ελάχιστες. Για να αυξήσεις αποτελεσματικά τη δύναμη, επικεντρώσου σε μεγάλες μυϊκές ομάδες και λειτουργική προπόνηση.

«Μία ή δύο προπονήσεις ολόκληρου του σώματος θα διατηρήσουν τη δύναμή σου» αναφέρει η γυμνάστρια. Τα push-ups, τα καθίσματα, οι προβολές και οι σανίδες μπορούν να προσαρμοστούν σε κάθε επίπεδο φυσικής κατάστασης και μπορούν να γίνουν οπουδήποτε.

Εάν ξεκινάς τώρα, δοκίμασε pushups σε πάγκο, καθίσματα με καρέκλα, μικροπροβολές και σανίδες σε πάγκο. Αν κάνεις ήδη γυμναστική, κάνε τρεις φορές την εβδομάδα push-ups σε κλίση, καθίσματα και προβολές με άλμα και μία παραδοσιακή σανίδα.

Διάβασε επίσης: 6 μύθοι για την προπόνηση δύναμης για γυναίκες

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Θες να ξεκινήσεις SUP; Μάθε τα οφέλη του και τι σανίδα να επιλέξεις

Έχεις πολλούς λόγους για να κάνεις Stand up Paddling, δες και όσα πρέπει να ξέρεις για τις σανίδες SUP!

Πόνος στο γόνατο; Οι πιθανότερες αιτίες και τι πρέπει να κάνεις

Είτε γυμνάζεσαι είτε όχι, είναι πολύ πιθανό ένας πόνος στο γόνατος να σε απασχολήσει. Ποιες είναι οι πιθανότερες αιτίες εμφάνισής του και τι πρέπει να κάνεις; 

6 λόγοι που δεν έχεις φλατ κοιλιά (μήπως στριφογυρίζεις στον ύπνο;)

Υπάρχουν έξι ένοχοι που ευθύνονται για τη συγκέντρωση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Εξουδετέρωσε τους και φόρεσε με αυτοπεποίθηση τα crop tops του καλοκαιριού. 

fit woman άσκηση μυς
Οι ορμόνες επηρεάζουν την αύξηση μυικής μάζας και να ποιο είδος άσκησης πρέπει να κάνεις όσο μεγαλώνεις

Έχεις σκεφτεί πώς επηρεάζουν οι ορμόνες την αύξηση της μυικής μάζας; Ο ενδοκρινολόγος διαβητολόγος Ανδρέας Θωμόπουλος απαντά στο ερώτημα αυτό.

Θέλεις σφιχτούς γλουτούς; Δες το 5λεπτο πρόγραμμα της fitness guru

Αυτές είναι οι ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να φτιάξεις βραζιλιάνικους γλουτούς. Έτοιμη να ιδρώσεις;

Oι ασκήσεις που πρέπει να κάνεις πριν τις διακοπές για να τονώσεις το σώμα σου (θέλεις γυμναστήριο ή outdoor training;)

Oι διακοπές βρίσκονται μια ανάσα μακριά, ωστόσο πάντα υπάρχει περιθώριο βελτίωσης.

#shapegreece