Πώς να τρέχω σωστά; 4 έξυπνα tips από την Shape trainer

Ξέρεις πώς να τρέξεις σωστά; Η ειδικός θα σου εξηγήσει πώς να το πετύχεις.

17.02.2019

εχεις διαβασει

Γιόγκα για δρομείς; Δοκίμασε οπωσδήποτε αυτές τις θέσεις

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια φυσικής αγωγής, personal trainer.

Πώς να τρέχω σωστά; Ας συμφωνήσουμε, αρχικά,  πως το τρέξιμο θέλει τον… τρόπο του. Πρόκειται για μια αερόβια δραστηριότητα η οποία έχει αυξηθεί κατακόρυφα σε δημοτικότητα τα τελευταία χρόνια σε ενήλικες, άνδρες και γυναίκες και υπάρχει λόγος γι’ αυτό.

Το κύριο πλεονέκτημά του είναι ότι απαιτεί μόνο ένα καλό ζευγάρι παπούτσια ειδικά για τρέξιμο, μερικά ρούχα για την άσκηση που δεν κοστίζουν ιδιαίτερα, ένα έδαφος απορροφητικό όσον αφορά τους κραδασμούς, όπως χώμα, άμμος, ταρτάν ή ιμάντας (διάδρομο), και πολύ μικρή δεξιότητα.

Με κάποια προσπάθεια, λοιπόν, σχεδόν ο καθένας μπορεί να ωφεληθεί από αυτή τη δραστηριότητα.

Διάβασε επίσης: 4 λάθη στο τρέξιμο που πρέπει να σταματήσεις σήμερα

Προτού ξεκινήσεις τρέξιμο, υιοθέτησε αυτές τις τεχνικές:

Πάτα σωστά

Η φτέρνα χτυπά πρώτη στο έδαφος, πριν από το υπόλοιπο πέλμα, αλλά όχι δυνατά. Στη συνέχεια πρέπει να κινηθείς προς τα μπρος και να δώσεις ώθηση με το πέλμα. Αντίθετα από ορισμένες απόψεις, δε θα πρέπει να τρέχεις πατώντας στα δάχτυλα. Αυτά θα πρέπει να είναι στραμμένα προς τα εμπρός και τα πέλματα θα πρέπει να παραμένουν κάτω από τα γόνατα και να μη μετακινούνται προς τα πλάγια.

Μεγάλωσε το διασκελισμό σου

Καλό είναι ο διασκελισμός να έχει σχετικά μεγάλο μήκος και να είναι αρκετά μεγαλύτερος απ’ ό,τι κατά τη βάδιση. Είναι απαραίτητο να κάνεις πολύ καλές διατάσεις στα πόδια για να τον μεγαλώσεις.

Πρόσεξε την κίνηση των χεριών σου

Τα χέρια σου θα πρέπει να κινούνται όπως και τα πόδια. Οι βραχίονες θα πρέπει να είναι λυγισμένοι και να αιωρούνται ελεύθεροι και εναλλάξ από μπροστά προς τα πίσω. Τέλος, θα πρέπει να έχεις τα χέρια χαλαρά.

Κράτα το σώμα σου όρθιο

Το πάνω μέρος του σώματός σου θα πρέπει να διατηρείται σχεδόν όρθιο με το κεφάλι και το στήθος ψηλά. Μη σκύβεις προς τα μπρος, εκτός αν κάνεις αγώνα ταχύτητας ή γρήγορο τροχάδην.

Διάβασε επίσης: Πώς θα απολαμβάνεις το τρέξιμο; (Κι όμως, γίνεται!)

[related id="44970"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece