Ναι, βαριέμαι! Πώς θα ξεκινήσω γυμναστική αν είμαι τεμπέλα;

Σε νέα έρευνα επισημαίνεται ότι μπορείς να παρακάμψεις το… τεμπέλικο DNA σου και να κάνεις τον εαυτό σου να ανυπομονεί για την άσκηση. Μάθε πώς.

12.12.2019

εχεις διαβασει

Βίντεο: Ασκήσεις για γλουτούς πέτρα με τη γυμναστική της Tracy Anderson!

Όταν έρχεται η ώρα να αποφασίσουµε αν θα γυµναστούµε ή όχι, εµπίπτουµε σε δύο κατηγορίες ανθρώπων: σε αυτούς που διαθέτουν εσωτερικό κίνητρο για να σηκωθούν και να τρέξουν και σ’ εκείνους που ζουν για να κάθονται. Τι είναι αυτό που υπαγορεύει τη δική σου θέση; Σε πρόσφατη µελέτη από το Πανεπιστήµιο του Μιζούρι αποκαλύπτεται πως υπάρχει ένας γενετικός παράγοντας που επηρεάζει τη διάθεση κάποιου για γυµναστική.

Οι ερευνητές βρήκαν πως τα πιο δραστήρια πειραµατόζωα στο εργαστήριο είχαν περισσότερους υποδοχείς ντοπαµίνης, του χηµικού που σε κάνει να νιώθεις καλά, που τους παρείχε διάθεση για άσκηση, ενώ τα πιο οκνηρά είχαν λιγότερους από αυτούς τους υποδοχείς. Ωστόσο, οι ειδικοί επισηµαίνουν πως ακόµη κι αν έχεις µικρότερη προδιάθεση για κίνηση, µπορείς να αλλάξεις τη µοίρα σου.

Κίνητρο για άσκηση: 3 συναρπαστικοί λόγοι για γυμναστική!

Ναι, βαριέμαι! Πώς θα ξεκινήσω γυμναστική αν είμαι τεμπέλα;

Πώς θα ξεκινήσω γυμναστική;

Δες τα tips διανοητικής δύναµης των επαγγελµατιών για να γίνεις πρόθυµη να ξεκινήσεις γυµναστήριο.

Yupiii Daily Update

Πέτρος Κωστόπουλος Η επεισοδιακή εμφάνιση στην κουζίνα της Μενεγάκη: Οι πονηρές ατάκες & τα πειράγματα on air

Γιώργος Λιάγκας Αλλάζει εκπομπή, ώρα μετάδοσης και συνεργάτες; Οι πληροφορίες που ανατρέπουν τα δεδομένα!

Γρηγόρης Αρναούτογλου Ανατροπή! Μένει χωρίς εκπομπή μέχρι το τέλος της σεζόν;

Σκέψου δραστήρια
Απλώς και µόνο το να πιστεύεις ότι ορίζεις την πορεία της φυσικής σου κατάστασης µπορεί να σε κινητοποιήσει να γυµναστείς. Σε µελέτη από το Βρετανικό Πανεπιστήµιο Κολούµπια αδρανείς άνθρωποι που τους είπαν πως τα γονίδια επηρεάζουν το επίπεδο δραστηριότητας ενός ανθρώπου δήλωσαν ότι αµφισβήτησαν την ικανότητά τους να γυµνάζονται και έδειξαν µικρή ή καθόλου πρόθεση να πάνε στο γυµναστήριο. Εκείνοι, όµως, που τους είπαν πως το περιβάλλον παίζει επίσης ρόλο ανέφεραν σηµαντικά υψηλότερα επίπεδα αυτοπεποίθησης και κίνητρα να φορέσουν τα αθλητικά τους και  να ιδρώσουν.

 

Τι να φάω πριν την προπόνηση; Και τι να φάω μετά την άσκηση;

Ξεπέρασε τα εµπόδια
Μελέτες δείχνουν πως όσο αυξάνει η ένταση της προπόνησης οι ασκούµενοι αναφέρουν περισσότερα αρνητικά αποτελέσµατα – µία νοοτροπία που θα µπορούσε να σε κάνει να παρατήσεις εντελώς τη γυµναστική. Αν δεν έχεις φυσική κλίση προς την άσκηση, προσπάθησε να αλλάξεις τη διάθεσή σου µε τέτοιον τρόπο που να σε οδηγήσει να ξεπεράσεις τις ανασταλτικές σκέψεις.

«Άκου» το εσωτερικό σου κίνητρο
Οι λάτρεις της άσκησης νιώθουν την εσωτερική ανάγκη να είναι δραστήριοι γενικά στη ζωή τους και όχι µόνο για να δείχνουν όµορφοι στην παραλία» λέει η Sarah Ullrich-French, Ph.D.

Φωτογραφίες: Instagram

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece