Το Shape συστήνει: Η Ελένη Δασκαλάκη κάνει TRX και εξηγεί γιατί είναι η top άσκηση για γράμμωση!

Οι Shape editors αποφάσισαν να μας συστήσουν στις αγαπημένες τους προπονήσεις. Η Ελένη Δασκαλάκη κάνει TRX.

31.03.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

TRX

Mια ευαισθησία στους καρπούς με είχε κρατήσει μακριά από push-ups και ασκήσεις με στήριξη στα χέρια. Αποτέλεσμα; Να έχω αδύναμη πλάτη και γενικά να μην έχω καθόλου δύναμη (προφανώς ούτε και γράμμωση) στα χέρια. Ώσπου ανακάλυψα το TRX. Ξεκίνησα με μία φορά την εβδομάδα συν τις συνηθισμένες μου προπονήσεις και πλέον είναι η καινούρια αγαπημένη μου άσκηση.

Διάβασε επίσης: Ασκήσεις γλουτών για γυναίκες με TRX, μπάλα ισορροπίας και βαράκια στα πόδια

Τι κέρδισα: Κάνω πια περίπου 4 μήνες TRX, μία φορά την εβδομάδα, και για πρώτη φορά βλέπω γράμμωση στα χέρια και στην πλάτη μου. Ανακάλυψα ότι με το TRX μπορείς να εκτελείς ασκήσεις για όλο το σώμα, επιλέγοντας εσύ την ένταση με την οποία γυμνάζεσαι. Έχω πια καλύτερη στάση σώματος, νιώθω πιο δυνατή και έχει αυξηθεί η αυτοπεποίθησή μου, εντός και εκτός γυμναστηρίου.

Plus: Πριν από λίγες μέρες διαπίστωσα ότι έβγαλα 1 σετ των 12 push-ups και νιώθω πολύ υπερήφανη γι’ αυτό, αφού πριν το TRX μετά τα 3 δεν μπορούσα να σηκωθώ από το στρώμα!

Διάβασε επίσης: Είσαι fitness pro; Δοκίμασε αυτή την άσκηση με ιμάντες TRX και πλειομετρικό κουτί

Να το δοκιμάσεις; Επιβάλλεται, ειδικά για εμάς τις γυναίκες που έχουμε την τάση να επικεντρωνόμαστε στις ασκήσεις για τα πόδια και την κοιλιά.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.