To Shape συστήνει: Η Μυρτώ Μήτσιου δοκιμάζει hot yoga και ιδού τι πρέπει να ξέρεις κι εσύ

Η διευθύντρια του SHAPE, επιλέγει την αγαπημένη της προπόνηση. Θα γίνει και δική σου;

25.02.2018

εχεις διαβασει

hot yoga

Hot Yoga

To Shape συστήνει: Η Μυρτώ Μήτσιου δοκιμάζει hot yoga και ιδού τι πρέπει να ξέρεις κι εσύ

Shape Tested: Μυρτώ Μήτσιου

Tη δοκίμασα όταν όλοι μιλούσαν γι’ αυτήν – και κόλλησα. Η hot yoga ωστόσο δεν είναι απλή υπόθεση. Αν έχεις ξανακάνει yoga, δε θα έχεις πρόβλημα με τις στάσεις. Tις 2-3 πρώτες φορές όμως θα δυσκολευτείς με τις συνθήκες, αφού γίνεται σε θερμαινόμενα –στους 40°C και με περίπου 50% υγρασία– δωμάτια.

Αυτό σημαίνει ότι στην αρχή μπορεί να νιώσεις λίγη δυσφορία, ακόμα και να ζαλιστείς. Αν λοιπόν δεν τα παρατήσεις τις πρώτες φορές, να είσαι σίγουρη ότι θα το συνηθίσεις και κυρίως δε θα το μετανιώσεις, γιατί η hot yoga παράλληλα με όλα τα οφέλη της γιόγκα θα σε βοηθήσει:

  • Να χάσεις κιλά καίγοντας ακόμα και 800 θερμίδες σε κάθε μάθημα. Η ζέστη αλλά και οι ίδιες οι ασκήσεις αυξάνουν τους καρδιακούς παλμούς και κάνουν το σώμα να «δουλεύει» περισσότερο έτσι ώστε να διατηρήσει τη θερμορύθμιση.
  •  Να γυμνάσεις πολλές μυϊκές ομάδες μαζί, να πετύχεις γράμμωση γρήγορα και να αποκτήσεις ένα θηλυκό και ομοιόμορφα γυμνασμένο σώμα.
  •  Να αποτοξινώσεις τον οργανισμό σου, αφού μέσω της εφίδρωσης αποβάλλονται τοξίνες, ανοίγουν οι πόροι και καθαρίζει το δέρμα σε βάθος.
  • Να μειωθεί η κυτταρίτιδα.
  • Να αυξηθεί η ελαστικότητα του σώματός σου, καθώς η ζέστη βοηθά τους μυς να τεντώνονται καλύτερα χωρίς να τραυματίζονται.
  • Δεν είναι για σένα αν έχεις υπέρταση και αν είσαι έγκυος και δεν έχεις ξανακάνει hot yoga.

Extra tip: Όταν κάνεις hot yoga, πρέπει να πίνεις 3 λίτρα νερό την ημέρα. Μετά το μάθημα κάνε ντους και άπλωσε μια κρέμα για την κυτταρίτιδα. Κάνει θαύματα.

[related id="79973"]

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece