Τα βάρη δίνουν όγκο; Οι μύες γίνονται λίπος αν σταματήσεις την άσκηση; Η Ελένη Πετρουλάκη καταρρίπτει τους μύθους της άσκησης

Σταμάτα να πιστεύεις αυτά αν θέλεις όντως να βελτιώσεις το σώμα σου.

24.10.2018

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Τα βάρη δίνουν όγκο; Οι μύες γίνονται λίπος αν σταματήσεις την άσκηση; Η Ελένη Πετρουλάκη καταρρίπτει τους μύθους της άσκησης

Σε ένα πρόσφατο post της, στον προσωπικό λογαριασμό της στο Instagram, η Ελένη Πετρουλάκη μοιράστηκε τους μύθους για την άσκηση που πρέπει να καταρρίψεις για τη σωστή εκγύμναση του σώματός σου.

Συγκεκριμένα η Ελένη Πετρουλάκη μοιράστηκε αυτά τα σημαντικά tips:

Mύθος: Πρώτα χάνεις κιλά και μετά αρχίζεις άσκηση.

Αλήθεια: Πιθανόν να χάσετε γρήγορα βάρος μόνο με δίαιτα αλλά θα χάσετε μυικό ιστό και υγρά με αποτέλεσμα να αυξομειώνεται το βάρος.

Μύθος: Εάν σηκώνετε βάρη θα πάρετε όγκο.

Αλήθεια: Εάν το προγραμμα είναι για το δικό σας σωματότυπο και σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες, δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό.

Μύθος: Υπάρχει πρόγραμμα κατάλληλο για όλους.

Αλήθεια: Ένα πρόγραμμα με το οποίο ο φίλος-η σας βλέπει αποτέλεσμα δεν σημαίνει ότι αποδίδει το ίδιο και σε εσά

Μύθος: Όλα τα προγράμματα είναι για όλες τις ηλικίες.

Αλήθεια: Ανάλογα την ηλικία και το φύλο οι ανθρώποι έχουν διαφορετικές ανάγκες.

Μύθος: Οι μύες γίνονται λίπος εάν σταματήσεις την άσκηση.

Αλήθεια: Ο μυϊκός και ο λιπώδης ιστός είναι δύο διαφορετικά πράγματα. Αντίθετα οι μύες σε βοηθούν να καις περισσότερο λίπος.

Μύθος: Τα βάρη επιβαρύνουν τις αρθρώσεις.

Αλήθεια: Η προπόνηση με βάρη είναι λιγότερο επιβαρυντική στις αρθρώσεις από το τρέξιμο.

Το συμπέρασμα είναι ότι όλοι και όλες για να αλλάξουν το σωματότυπο τους πρέπει να ακολουθήσουν εξατομικευμένο προγραμμα διατροφής και άσκησης.

View this post on Instagram

……………..Μύθοι και κατάρριψη Αυτων για την Εκγύμναση του σώματος …,by @fitlab.services ⛔️Πρώτα χάνεις κιλά και μετά αρχίζεις άσκηση(Πιθανόν να χάσετε γρήγορα βάρος μόνο με δίαιτα αλλά θα χάσετε μυικό ιστό και υγρά με αποτέλεσμα να αυξομειώνεται το βάρος ⛔️Εάν σηκώνετε βάρη θα πάρετε όγκο …( εάν το προγραμμα είναι για το δικό σας σωματότυπο και σύμφωνα με τις δικές σας ανάγκες .. Δεν υπάρχει περίπτωση να γίνει αυτό ) ⛔️Υπάρχει προγραμμα κατάλληλο για όλους ( Ένα προγραμμα με το οποίο ο φίλος-η σας βλέπει αποτέλεσμα δεν σημαίνει ότι αποδίδει το ίδιο και σε εσάς) ⛔️Όλα τα προγράμματα είναι για όλες τις ηλικίες .. (Ανάλογα την ηλικία ,το φύλο οι ανθρώποι έχουν διαφορετικές ανάγκες ) ⛔️Οι μύες γίνονται λίπος εάν σταματήσεις την άσκηση. ( Ο μυϊκός και ο λιπώδης ιστός είναι δυο διαφορετικα πράγματα …Αντίθετα οι μύες σε βοηθούν να καις περισσότερο λίπος ) ⛔️Τα βάρη επιβαρύνουν τις αρθρώσεις ( Η προπόνηση με βάρη είναι λιγότερο επιβάρυντικη στις αρθρώσεις από το τρέξιμο ) Το συμπέρασμα είναι ότι όλοι και όλες για να αλλάξουν το σωματότυπο τους πρέπει να ακολουθήσουν εξατομικευμένο προγραμμα διατροφής & Άσκησης .. ❤️@fitlab.services #fitlabbyelenipetroulaki #tbmobyfitlab #fitlabservices #fitnform #fitness

A post shared by Eleni Petroulaki® (@elenipetroulaki) on

Είσαι fan της Ελένης Πετρουλάκη; Εδώ θα μάθεις τη διατροφή της, τις συμβουλές της για κάψιμο λίπους και τις ασκήσεις που προτείνει για το σώμα σου, μεταξύ άλλων.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece