Τι αθλητικά παπούτσια να πάρω; (θες να κάνεις βάρη, να παίξεις τένις, να τρέξεις ή να περπατήσεις;)

Δες ποιο αθλητικό παπούτσι πρέπει να επιλέξεις για να ταιριάζει με το είδος προπόνησης σου.

21.11.2016

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Τι αθλητικά παπούτσια να πάρω; (θες να κάνεις βάρη, να παίξεις τένις, να τρέξεις ή να περπατήσεις;)

Τι αθλητικά παπούτσια να πάρω για αίθουσα με βάρη

Αν δε σκοπεύεις να τρέχεις, διάλεξε παπούτσια για όλα τα είδη προπονήσεων. Ένα σταθερό ζευγάρι παπούτσια crosstraining σου προσφέρει καλή στήριξη.

Τι αθλητικά παπούτσια να πάρω για τρέξιμο (μεσαίων αποστάσεων)

Το έδαφος είναι το βασικό στοιχείο. Τα παπούτσια για το δρόμο είναι ελαφριά και ευλύγιστα και υποστηρίζουν το πόδι κατά τη διάρκεια επαναλαμβανόμενων βηματισμών σε επίπεδες επιφάνειες, Αντίθετα, τα παπούτσια για μονοπάτια έχουν «επιθετικό» πάτο για στέρεα τριβή. Αν τρέχεις αποστάσεις, θες σταθερότητα και υποστήριξη.

Τι αθλητικά παπούτσια να πάρω για ΗΙΙΤ/sprints

Για ταχύτητα αναζήτησε ένα ελαφρύ παπούτσι με χαμηλό τακούνι. Πλεκτό επάνω μέρος και ενδιάμεσο με καλή υποστήριξη θα βοηθήσουν να μειωθεί η κατανάλωση οξυγόνου και η κούραση. Η άνεση είναι σημαντική.

Τι αθλητικά παπούτσια να πάρω για περπάτημα

Το περπάτημα απαιτεί παπούτσια τύπου cross-training ή αθλητικά για τρέξιμο. Αναζήτησε χαμηλή φτέρνα και κόψιμο που «κρατάει» το πόδι γύρω από τον αστράγαλο. Απόφυγε τις χοντρές φτέρνες και τη χαλαρή εφαρμογή γύρω από τον αστράγαλο, γιατί τότε το πέλμα σου δε θα κάνει τη σωστή κίνηση μέσα στο παπούτσι, αυξάνοντας τις πιθανότητες τραυματισμού.

Τι αθλητικά παπούτσια να πάρω για αγώνες εμποδίων/τένις για διασκέδαση/χαλαρό τρέξιμο

Τα cross-training παπούτσια είναι η επιλογή για πολλές περιπτώσεις. «Ένα καλό ζευγάρι cross-training θα πρέπει να έχει στο μπροστινό τμήμα την ευλυγισία που χρειάζεσαι για να τρέχεις μαζί με τον απαραίτητο πλαϊνό έλεγχο για άλλες δραστηριότητες όπως αεροβική ή τένις» σημειώνει ο ειδικός. Τα cross-training χαρακτηρίζονται από ένα βασικό βαθμό υποστήριξης, σταθερότητας και αντοχής. Δεν είναι όμως ιδανικά για γρήγορο τρέξιμο, καθώς συνήθως είναι πιο σκληρά και βαριά. «Θα πρέπει να φοράς παπούτσια σχεδιασμένα για το άθλημά σου, αν ασχολείσαι με αυτό πάνω από τρεις φορές την εβδομάδα» επισημαίνει ο ειδικός.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece