Τι να φάω πριν την προπόνηση (και τι όχι)

Ετοιμάζεσαι για το καθιερωμένο τρέξιμο; Προετοίμασε κατάλληλα το σώμα σου, επιλέγοντας τις ιδανικές τροφές πριν την άσκηση.

12.02.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

fit woman running τρέξιμο

1 ώρα πριν:
Προτίμησε ένα σνακ 150 θερμίδων που περιλαμβάνει εύπεπτους υδατάνθρακες και λίγη πρωτεΐνη.

Ενδεικτικές Επιλογές:

  • Ένα μικρό μπολ με δημητριακά.
  • Μία μπανάνα και μία χούφτα κάσσιους.
  • Κρακεράκια ολικής άλεσης με χούμους.
  • Μισή μπάρα δημητριακών.

Τι να αποφύγεις:
Αχλάδι, μήλο, πεπόνι.

15-30 λεπτά πριν:
Προτίμησε μικρή ποσότητα, εύπεπτων υδατανθράκων.

Ενδεικτικές Επιλογές:

  • Μισή μπανάνα
  • Λίγα κρακεράκια
  • Σταφίδες

Τι να αποφύγεις:
Μεγάλες ποσότητες πρωτεΐνης και υδατανθράκων ή τροφές με κορεσμένα λίπη και πολλές φυτικές ίνες: ζυμαρικά, τηγανητό κοτόπουλο, μπάρες δημητριακών (πολλές θερμίδες και φυτικές ίνες).

Extra Tip: Μη ξεχνάς την ενυδάτωση σου. Προτίμησε να πιεις νερό 1-2 ώρες πριν την άσκηση σου.

Διάβασε επίσης: Πώς να γίνω πιο γρήγορη στο τρέξιμο; Η προπόνηση!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.