Το πρόγραμμά σου για σφιχτή κοιλιά (αυτή είναι η σωστή διατροφή και άσκηση)

Χρειάζεται κάτι παραπάνω από μερικά ροκανίσματα για να πέσει η κοιλίτσα. Αλλά όχι πολύ παραπάνω. Μάθε τα απαραίτητα για να αρχίσεις να σφίγγεις ΤΩΡΑ!

12.06.2018

εχεις διαβασει

Το λίπος της κοιλιάς

Υπάρχουν τρία είδη λίπους που μεγαλώνουν την περίμετρο της μέσης σου:

  1. Το σπλαχνικό λίπος που κρύβεται γύρω από τα όργανά σου, βαθιά πίσω από τους κοιλιακούς και δεν μπορείς να το πιάσεις,
  2. το επιφανειακό υποδερμικό λίπος προεξέχει γύρω από τη μέση σου και μπορείς να το πιάσεις και
  3. το βαθύ υποδερμικό λίπος που είναι ένας συνδυασμός των άλλων δύο.

…Αλλά μπορείς να το λιώσεις

Η Dr. Abs, φυσιολόγος άσκησης Michele Olson, Ph.D., έχει μια επιστημονικά στηριζόμενη θεωρία για το πώς να κάνεις αεροβική. Κάνε αυτή την προπόνηση έξι φορές την εβδομάδα και σε ένα μήνα θα αποκαλύψεις τη σφιχτή σου κοιλιά.

Ξεκίνα με 10 λεπτά αεροβικής. Τρέξε, ανέβα σε ένα μηχάνημα, ό,τι θέλεις. Απλά κράτα σταθερό ρυθμό. Σε κλίμακα από το 1 ως το 10, είσαι στο 7.

Μετά, κάνε διαλειμματική Tabata. Κάνε 20 δευτερόλεπτα καθίσματα με αναπήδηση, ξεκουράσου 10 δεύτερα. Κάνε 20 δευτερόλεπτα γρήγορες πλάγιες αναπηδήσεις (speed skaters), ξεκουράσου 10 δεύτερα. Επανάλαβε 4 φορές.

Μετά, επανάλαβε όλα τα παραπάνω. Θα ιδρώσεις συνολικά για 28 λεπτά.

Η ανατομία της κοιλιά σου

Χρειάζεται επίσης να εκπαιδεύσεις όλο σου τον κορμό, ο οποίος αποτελείται από αυτούς τους τέσσερις μύες:

  1. ο ορθός κοιλιακός, ο οποίος ξεκινά από τη ζώνη του σουτιέν σου και φτάνει μέχρι το ηβικό οστό,
  2. ο εγκάρσιος κοιλιακός, το βαθύτερο στρώμα που τυλίγεται γύρω από τη μέση σου,
  3. οι εξωτερικοί πλάγιοι, κοντά στην επιφάνεια κατά μήκος των πλευρών σου και
  4. οι εσωτερικοί πλάγιοι, κάτω από τους αντίστοιχους εξωτερικούς.
Μάθε τις τροφές που θα σου χαρίσουν σφιχτή κοιλιά στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση
Ασκήσεις γιόγκα για χαλάρωση: 5 βίντεο για να καταπολεμήσεις άγχος και στρες

Επίλεξε το κατάλληλο yoga sequense για εσένα, ανάλογα με το χρόνο που έχεις στη διάθεση σου και το επίπεδο σου.

4 κινήσεις αποτοξίνωσης το πρωί για φλατ κοιλιά!

Οι τροφές που βοηθούν, η άσκηση και τι να μην φας

10 συνήθειες για να αποκτήσεις το σώμα που θες χωρίς δίαιτες και εξαντλητική άσκηση

Αυτές οι καθημερινές συνήθειες είναι ο τρόπος να μάθεις να τρως σωστά, να σηκώνεσαι λίγο από την καρέκλα ώστε να δώσεις στο σώμα σου όσα χρειάζεται.

Γιατί δεν αδυνατίζω
Γιατί δεν αδυνατίζω; 7 λόγοι που δε χάνεις άλλο βάρος

Έκανες δίαιτα και έχανες βάρος εύκολα, αλλά τώρα σταμάτησες να αδυνατίζεις; Η δρ Μαρία Ψωμά εξηγεί τι συμβαίνει και πώς θα το αντιμετωπίσεις.

Βαρβάρα Φασόη: Η Ελληνίδα πρωταθλήτρια ποδηλασίας απαντά στο Q&A του Shape

Εκτός από πρωταθλήτρια ποδηλασίας είναι διαιτολόγος και spinning instructor. «Τρυπώσαμε» στην καθημερινότητα της και τα μάθαμε όλα!

#shapegreece