Τρέχεις; Να γιατί πρέπει να προσθέσεις το Pilates στις προπονήσεις σου

Και η πιο απλή άσκηση που μπορείς να κάνεις βλέποντας τηλεόραση.

11.02.2019

Γράφει: Ελένη Κουκούλη

εχεις διαβασει

Πρώτη φορά σε μαραθώνιο: Αυτά τα tips θα κάνουν τη διαφορά (είτε τρέξεις για πρώτη φορά είτε έχεις ξανά τρέξει)

Συνεργάστηκε η Ελευθερία Ζαπαντιώτη, απόφοιτη ΤΕΦΑΑ Αθήνας, Studio One official trainer, run concept master trainer, personal/group trainer.

«Ένας δυνατός κορμός θα σε βοηθήσει να αποφύγεις τα λάθη που γίνονται με τη στάση σώματος (όπως να στρίβεις τη λεκάνη σου σε κάθε διασκελισμό χωρίς να το ελέγχεις) και μειώνουν την αποτελεσματικότητά σου» επισημαίνει η Ελευθερία Ζαπαντιώτη. Κι εδώ μπαίνει το Pilates. «Το Pilates αφορά ολόκληρο τον κορμό, όχι μόνο τον ορθό κοιλιακό, αλλά και τους βαθύτερους μυς» λέει η ειδικός.

Ασκήσεις όπως η διάταση με τα δύο πόδια τεντωμένα (double-leg stretch) και τα «εκατό» (hundred) είναι ιδιαίτερα καλές για να γυμνάσεις τους βαθύτερους κοιλιακούς μυς.

Διάβασε επίσης: Η τέλεια άσκηση για φλατ κοιλιά με 100 αναπνοές (αντέχεις;)

Το Pilates έχει, επίσης, ασκήσεις που γυμνάζουν τους προσαγωγούς, μυς που είναι αδύναμοι στους δρομείς. «Οι προσαγωγοί υποστηρίζουν το γόνατο, οπότε η ενδυνάμωσή τους θα σε προστατέψει από τραυματισμούς και θα διευκολύνει τις γρήγορες αλλαγές κατεύθυνσης, όπως σε ένα βραχώδες μονοπάτι» εξηγεί η ειδικός. «Ακόμα και το να πάρεις μια κοινή πλαστική μπάλα και να τη σφίγγεις ανάμεσα στα γόνατά σου ενώ βλέπεις τηλεόραση μπορεί να βοηθήσει».

Διάβασε επίσης: Είναι το Pilates σε μηχανήματα καλύτερο; Η Ευμορφία Σαββαΐδη δοκιμάζει και διερευνά τιμές και αποτέλεσμα

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.