Τρέξιμο, yoga ή pilates για καλή υγεία;

Διάλεξε τη σωστή γυμναστική που ταιριάζει ειδικά στις δικές σου ανάγκες!

25.10.2013

εχεις διαβασει

Τρέξιμο, yoga ή pilates για καλή υγεία;

1. Τρέξε σαν μικρό παιδί

Το τρέξιμο μεγιστοποιεί τις αντιγηραντικές ιδιότητες, δεν καίει απλώς θερμίδες – είναι κάτι σαν ασφάλεια ζωής ενάντια στον καρκίνο, το εγκεφαλικό και τις παθήσεις της καρδιάς, σύμφωνα με νέα μελέτη από το Πανεπιστήμιο του Στάνφορντ.

Συμπέρασμα Προστάτεψε τις αρθρώσεις σου μαθαίνοντας να τρέχεις με διαφορετικό τρόπο. Πληροφορίες θα βρεις στο βιβλίο ChiRunning – A Revolutionary Approach to Effortless, Injury-Free Running των Danny και Katherine Dreyer που κυκλοφορεί και στα ελληνικά βιβλιοπωλεία.

2. Κάνε yoga

Γιατί οι fans της yoga δείχνουν τόσο υπέροχες; Η yoga διατηρεί την πλάτη νεανική, μειώνοντας το ενδεχόμενο πόνου στη μέση, αυξάνοντας την ευλυγισία της περιοχής, σύμφωνα με ερευνητές από το Σιάτλ. Βελτιώνει, επίσης, το ενδοκρινικό και λεμφικό σύστημα, ρυθμίζοντας τις ορμόνες και ενισχύοντας το ανοσοποιητικό.

Όταν γίνεται σε τακτική βάση (ιδανικά, μία φορά την εβδομάδα), η yoga αποτρέπει τη φυσιολογική απώλεια ευλυγισίας στους μυς, τους τένοντες και τους συνδέσμους που ξεκινά μετά τα 35 περίπου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece