Υδατάνθρακες και άσκηση: Αυτό είναι το ιδανικό σνακ πριν την προπόνηση σου

Για να εκμεταλλευτείς στο έπακρο τη γυμναστική σου, χρειάζεσαι και τα κατάλληλα καύσιμα.

11.02.2019

Γράφει: Αμαλία Δούκα

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής (www.personaltrainerchristy.com).

Υδατάνθρακες και άσκηση

Το ιδανικό σνακ πριν από την προπόνηση πρέπει να σου παρέχει 1-4 γρ. υδατάνθρακες ανά κιλό σωματικής μάζας. Στην πράξη, αν η προπόνησή σου διαρκεί λιγότερο από 60 λεπτά και η διατροφή σου περιλαμβάνει αρκετούς υδατάνθρακες, θα έχεις γεμάτα τα αποθέματα των γλυκογόνων στον οργανισμό σου.

Διάβασε επίσης: Πόσο συχνά να ζυγίζομαι, πόσους υδατάνθρακες να τρώω και όσα πρέπει να ξέρεις για υγιεινό αδυνάτισμα

  • Για να είσαι σίγουρη, φρόντισε το ένα τέταρτο κάθε γεύματός σου να αποτελείται από σύνθετους υδατάνθρακες, σύμφωνα με τη Χριστίνα Μαυρίδου.
  • «Καλές επιλογές σύνθετων υδατανθράκων; Καστανό ρύζι, κινόα, γλυκοπατάτα, κολοκύθα και καλαμπόκι ή ακόμα και φρούτα, γαλακτοκομικά και ξηροί καρποί» προσθέτει.
  • Για πάνω από 60-90 λεπτά άσκηση, θα χρειαστείς ένα σνακ που θα σε κρατήσει κατά τη διάρκεια της προπόνησης. Παρότι στη θεωρία, αν αφήσεις τον οργανισμό σου να εξαντλήσει τους υδατάνθρακες, θα αναγκαστεί να κάψει αποθηκευμένο λίπος, στην πράξη η κούραση θα σε εμποδίσει να συνεχίσεις την προπόνησή σου.

Να οι καλύτεροι υδατάνθρακες:

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.