Ασκήσεις στη θάλασσα: Τι γυμναστική κάνει η Έφη Βράκα έξω από το νερό;

Οι top ασκήσεις στη θάλασσα για να κάψεις θερμίδες, ακόμα και στις διακοπές, με τον πιο διασκεδαστικό τρόπο.

28.07.2016

Γράφει: Έφη Βράκα

εχεις διαβασει

ασκήσεις στη θάλασσα

Θα γνωρίζεις ήδη πως η θάλασσα είναι το δεύτερο σπίτι μου. Εκτός όμως από ατελείωτα surf sessions μέσα στη θάλασσα, απολαμβάνω εξίσου και ασκήσεις στην παραλία. Άλλωστε, πριν ανέβω στη σανίδα η προθέρμανση θεωρείται απαραίτητη. Ακόμα όμως κι αν δεν σκοπεύεις να μάθεις surf φέτος το καλοκαίρι (κακώς!) μπορείς να διασκεδάσεις και να κάψεις πολλές θερμίδες με τις αγαπημένες μου ασκήσεις στη θάλασσα.

ασκήσεις στη θάλασσα

Ασκήσεις στη θάλασσα: Τρέξιμο

Η αγαπημένη μου ώρα για τρέξιμο είναι είτε νωρίς το πρωί είτε όταν ο ήλιος δύει. Εκτός των άλλων, το τρέξιμο στην παραλία είναι το απόλυτο challenge για μένα μιας και μου φαίνεται αρκετά δύσκολο σε σχέση με το τρέξιμο σε κάποιο εξωτερικό χώρο.

Μερικά tips που έχω να σου δώσω: 

  • Δοκίμασε να περπατήσεις για λίγη ώρα, ώστε να εξοικειωθείς με την άμμο
  • Προτίμησε τη βρεγμένη άμμο και όχι στεγνή (είναι πιο εύκολο!)
  • Μη τρέξεις από την αρχή πολλή ώρα. Αντιθέτως, προτίμησε να ξεκινήσεις με 20 λεπτά
  • Μη ξεχνάς την αντηλιακή προστασία. Το δικό μου αγαπημένο αντηλιακό; Θα το βρεις εδώ!

ασκήσεις στη θάλασσα

Αγαπώ το τρέξιμο στην παραλία γιατί, τελικά, εξερευνώ περισσότερο το μέρος στο οποίο βρίσκομαι. Υπάρχει κάτι καλύτερο; Δοκίμασέ το σήμερα μαζί με μία φίλη σου! Εναλλακτικά, αν είσαι αρκετά pro, κολύμπησε κατά μήκος της παραλίας και έπειτα γύρνα στην αφετηρία σου περπατώντας.

Ασκήσεις στη θάλασσα: Yoga

Όσοι κάνουν yoga δεν την αποχωρίζονται ποτέ. Η yoga στην παραλία με βοηθά να χαλαρώσω μετά από ένα δύσκολο surf session και να έρθω σε επαφή με τη φύση που τόσο αγαπώ. Ξέρεις τι άλλο μπορείς να δοκιμάσεις; Ακροβατική yoga!

ασκήσεις στη θάλασσα

H άσκηση που δε χορταίνω να κάνω στην άμμο είναι το handstand. Αν δεν έχεις επιχειρήσει ποτέ ξανά κάτι τέτοιο, μην αγχωθείς, γιατί σύντομα θα ανακαλύψεις πόση αυτοπεποίθηση μπορεί να σου χαρίσει, plus μία τέλεια φωτογραφία χαχα. Επιπλέον, δυναμώνει τα χέρια μου και μου χαρίζει ευεξία.

ασκήσεις στη θάλασσα

Και στην πόλη; 

Η αγάπη μου για την θάλασσα μου προκαλεί μια έλξη για κάθε λογής σημείο που αγγίζεται απο αλμυρό νερό. Για εμένα, τα νότια προάστια της Αττικής έχουν έναν διαφορετικό αέρα. Μια φρεσκάδα που ίσως κάποιοι θα την μετέφραζαν ως πνοή ζωής. Όταν κυκλοφορώ στό κέντρο της Αθήνας με διαπερνά ένα αποπνικτικό και περίεργο συναίσθημα, το οποίο εξαλείφεται όταν βρίσκομαι δίπλα στη θάλασσα. Για το λόγο αυτό επιλέγω να ζω και να κινούμαι κοντά της.

Η αγαπημένη μου διαδρομή για τρέξιμο είναι το παραλιακό πεζοδρόμιο.  Αρχίζει έξω απο την Λίμνη της Βουλιαγμένης και καταλήγει μετά την Μαρίνα της Βουλιαγμένης, στον λαιμό. Είναι περίπου 7 χιλιόμετρα μαζί με τον γυρισμό. Πάντοτε το συνδυάζω με διατάσεις στο τέλος της διαδρομής. Οι ώρες που προτιμώ για outdoor γυμναστική είναι νωρίς το πρωί ή αργά το απόγευμα.

Ένα άλλο σημείο που αγαπώ να γυμνάζομαι είναι ο στίβος, όντας αθλήτρια των 400 μέτρων στην εφηβεία μου και με προπονητή τον Θωμά Ιακωβάκη, γεύτηκα τι πάει να πει πραγματικός αθλητής.

Το κολύμπι είναι κάτι που χρειάζομαι οπωσδήποτε μέσα στην καθημερινότητα μου, όχι σαν άσκηση, αλλά σαν χαλάρωση μετά την άσκηση. Συχνάζω σε παραλίες χωρίς πολύ κόσμο, ώστε να μπορεί να ηρεμεί ο νούς μου!

Και βεβαίως το κλειστό γυμναστήριο είναι κάτι που έχω βάλει στο πρόγραμμα μου τα τελευταία δυο χρόνια. Εκεί κάνω τις αερόβιες και αναερόβιες ασκήσεις αλλά και τα βάρη.

Στο βουνό συνηθίζω να βγάζω τον σκύλο μου βόλτα και να παίρνω μεγάλες και βαθιές ανάσες. Τα οφέλη είναι πολλαπλα, όπως απελευθέρωση τοξινών και έντασης, χαλάρωση μυαλού και σώματος, ενίσχυση του νευρικού συστήματος και πάνω απ’ όλα δυνατή καρδιά.

 

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece