Ελένη Κελαϊδίτη: Μιλήσαμε με την Ελληνίδα πρωταθλήτρια ρυθμικής πριν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα

Μόλις τελείωσε το σχολείο, αλλά η προσήλωση στους στόχους την κατευθύνει προς τους Ολυμπιακούς Αγώνες στο Τόκιο το 2020. Είμαστε μαζί σου!

Eleni Red photo

Η Ελένη Κελαϊδίτη βρίσκεται στη Σόφια, στο πλαίσιο του παγκόσμιου πρωταθλήματος ρυθμικής γυμναστικής, και έχει ήδη αγωνιστεί στην κορδέλα, συγκεντρώνοντας 16,050 βαθμούς  - επίδοση που τη φέρνει στην 5η θέση στο συγκεκριμένο όργανο.

Η πρόκριση στην 24άδα του τελικού του σύνθετου ατομικού θεωρείται δεδομένη για την Κελαϊδίτη, η οποία έφτασε τους 51,800 βαθμούς στο άθροισμα και βρίσκεται στη 15η θέση, ενώ παραμένει η διεξαγωγή του τέταρτου και τελευταίου οργάνου.

Σήμερα, Πέμπτη, η 18χρονη Ελληνίδα θα αγωνιστεί στο πιο «δυνατό» όργανο, τις κορίνες, με στόχο να μπει στην οκτάδα του βραδινού τελικού του συγκεκριμένου αγωνίσματος, αλλά και ταυτόχρονα να βελτιώσει την σειρά πρόκρισής της στον τελικό του σύνθετου ατομικού, ο οποίος είναι προγραμματισμένος για αύριο, Παρασκευή.

Το Shape μίλησε μαζί της με σκοπό να τη γνωρίσουμε καλύτερα!

Ξεκίνησα τη ρυθμική τυχαία στην ηλικία των 6 ετών ως εξωσχολική δραστηριότητα και σιγά σιγά έγινε τρόπος ζωής.

Οι πρόσφατες διακρίσεις

  • 2018: 2η θέση στο σύνθετο ατομικό στους Μεσογειακούς Αγώνες
  • 2018: 13η θέση στο σύνθετο ατομικό στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ρυθμικής Γυμναστικής
  • 2017: 8η θέση στις κορύνες στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Ρυθμικής Γυμναστικής
Ελένη Κελαϊδίτη: Μιλήσαμε με την Ελληνίδα πρωταθλήτρια ρυθμικής πριν το Παγκόσμιο Πρωτάθλημα - εικόνα 1

Το άθλημα

Η ρυθμική γυμναστική είναι πολύ απαιτητικό και επίπονο άθλημα. Σε όλο τον κόσμο οι περισσότερες αθλήτριες σταματούν κοντά στην ηλικία των 20 ετών, ελάχιστες συνεχίζουν για 2-3 ακόμα χρόνια. Επίσης, είναι ένα άθλημα, δυστυχώς, με πολύ περιορισμέ- νο κοινό, τουλάχιστον στην Ελλάδα και γι’ αυτό δεν έχει ευκαιρίες για οικονομικές απολαβές. Παράλληλα, είναι ένα άθλημα για το οποίο πρέπει να κάνεις θυσίες. Η απώλεια σημαντικών στιγμών από την οικογενειακή και κοινωνική σου ζωή, η ανάγκη να ζεις συνέχεια αγκαλιά με τη ζυγαριά, η υποχρέωση να κάνεις πάντα αυτό που πρέπει και όχι αυτό που θέλεις, είναι πράγματα που, για να τα αντισταθμίσεις, χρειάζεται να αγαπάς πολύ αυτό που κάνεις.

Η προπόνηση

Αθλούμαι τουλάχιστον 5 ώρες κάθε μέρα. Ξεκινάω με προθέρμανση, ασκήσεις φυσικής κατάστασης, τεχνική οργάνων, εκτέλεση προγραμμάτων και μπαλέτο. Μέχρι πρόσφατα δεν υπήρχε καθόλου χρόνος για τίποτα πέρα από το σχολείο και την προπόνηση. Ξεκινούσα κα- θημερινά στις 7 το πρωί και τελείωνα στις 11 το βράδυ.

Η διατροφή

Το πρωινό μου είναι μια κούπα γάλα με δημητριακά και ένα φρούτο. Μετά την προπόνηση το απόγευμα, ένα ελαφρύ γεύμα, συνήθως σαλάτα με μια μικρή μερίδα φαγητό και μία φέτα ψωμί. Ενδιάμεσα μπορεί να φάω κάποιο φρούτο ή λίγους ξηρούς καρπούς.

Οι πιο πρόσφατες Ειδήσεις

Διαβάστε πρώτοι τις Ειδήσεις για υγεία, διατροφή και γυμναστική στο shape.gr

Read Next

MORE FROM

Διατροφή

Δεικτης μαζας σωματος

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Ποσο νερο πρεπει να πινω

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i

Θερμιδες που καιω στο τρεξιμο

Συμπλήρωσε τα παραπάνω πεδία

i