5 συνήθειες για να καις θερμίδες όλη μέρα!

Ιδού τι μπορείς να κάνεις κάθε πρωί για να χάνεις λίπος όλη μέρα.

13.04.2018

εχεις διαβασει


Χάσε λίπος
λοιπόν! Πώς; Αν θέλεις να αυξήσεις τις δυνατότητες του σώματός σου να καίει θερμίδες όλη μέρα, υιοθέτησε πέντε σημαντικές πρωινές συνήθειες:

Άσκηση.
Εκείνη η πρωινή προπόνηση δεν σου δίνει απλά σφρίγος στο ξεκίνημα της ημέρας. Η άσκηση το πρωί βοηθάει επίσης στην αύξηση του μεταβολισμού σου. Μελέτες έχουν δείξει πως οι άνθρωποι που ασκούνται το πρωί καίνε περισσότερες θερμίδες από εκείνους που γυμνάζονται άλλες ώρες της ημέρας, οπότε δέσε τα κορδόνια σου και ευχαρίστησε τον ήλιο για τις έξτρα θερμίδες που θα κάψεις. Κάνε κλικ εδώ και μάθε τις ΚΑΛΥΤΕΡΕΣ ΤΡΟΦΕΣ για ΜΕΤΑ τη γυμναστική!

Πρόσθεσε ένταση.
Καλά νέα αν είσαι πιεσμένη με τους χρόνους σου: μια πρόσφατη έρευνα βρήκε πως μια απλή, έντονη έκρηξη άσκησης μόλις 2,5 λεπτών μπορεί να οδηγήσει σε αυξημένες καύσεις όλη τη μέρα – μέχρι και 200 θερμίδες, για την ακρίβεια.

xase-lipos-grigora1

Μην καθυστερείς το πρωινό.
Μην παραλείπεις το πρωινό επειδή η μέρα σου είναι χαοτική και βιάζεσαι. Το πρωινό βοηθάει τον μεταβολισμό σου, ώστε να είναι στα καλύτερα του. Φάε ένα χορταστικό πρωινό αμέσως μόλις ξυπνήσεις και το σώμα σου θα είναι έτοιμο να κάψει λίπος. Κάνε κλικ εδώ και μάθε τα 5 συστατικά για σωστό πρωινό, όταν βιάζεσαι!

Μυική ενδυνάμωση.
Καλά κάνεις και αγαπάς την αεροβική, μην ξεχνάς όμως να προσθέτεις προπόνηση ενδυνάμωσης στο πρόγραμμά σου ώστε να «χτίσεις» περισσότερους μύες που καταναλώνουν πολλές θερμίδες. Εσύ γνωρίζεις τα 7 θρεπτικά συστατικά για γραμμωμένους μύες;

Μην ξεχνάς τα σνακ.
Τα σνακ είναι μια καλή στρατηγική για να διατηρήσεις το βάρος σου, βεβαιώσου όμως ότι κάνεις χορταστικές αλλά υγιεινές επιλογές. Διάλεξε σνακ που σε βοηθούν να κάψεις περισσότερες θερμίδες για μια έξτρα ώθηση στο μεταβολισμό σου. Κάνε κλικ εδώ για να δεις τα σνακ με 100 θερμίδες ακριβώς!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Σταμάτησες να ασκείσαι; Σε πόσο καιρό χάνεις τη φόρμα σου;

Άφησες το μεγαλύτερο μέρος του χειμώνα να περάσει χωρίς να γυμνάζεσαι και τώρα αναρωτιέσαι σε πόσο καιρό θα επανέλθεις στη φυσική σου κατάσταση. Πόσο εύκολο (ή δύσκολο) θα είναι; 

10 fitness κανόνες για να αποκτήσεις τέλειο σώμα!

Δοκίμασε αυτές τις 10 επιστημονικά κατοχυρωμένες συμβουλές και θα μεταμορφώσεις το σώμα σου σε σέξι και σφιχτό σε χρόνο μηδέν!

#SHAPEchallenge: Οι επιστήμονες συνιστούν να σηκώνεσαι κάθε 30 λεπτά από την καρέκλα και θα το κάνουμε για 1 εβδομάδα!

Μόνο όταν το καθισιό διακόπτεται ανά τουλάχιστον μισή ώρα, μειώνεται ο αυξημένος κίνδυνος πρόωρου θανάτου, σύμφωνα με νέα μελέτη.

Θέλεις γραμμωμένα πόδια; Κάνε αυτές τις ασκήσεις για τετρακέφαλους στο σπίτι

Δε χρειάζεσαι συνδρομή σε γυμναστήριο, αλλά το κίνητρο για να «χτίσει» σώμα. Εύκολα και στο σπίτι.

#shapegreece