7 συμβουλές για επίπεδη κοιλιά σύμφωνα με τον ειδικό

Τι υποδεικνύουν οι έρευνες που θα σε βοηθήσει να μειώσεις το λίπος από την κοιλιά σου;

20.05.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

7 συμβουλές για επίπεδη κοιλιά σύμφωνα με τον ειδικό

5. Τα γαλακτοκομικά επιτρέπονται

Στην πραγματικότητα, αν τα αποκόψεις από τη διατροφή σου, μπορεί το σώμα σου να σημάνει τη δημιουργία περισσότερων λιποκυττάρων, σύμφωνα με μελέτη  της επιθεώρησης American Journal of Clinical Nutrition. Αυτό προκαλεί την απελευθέρωση μιας χημικής ένωσης που ονομάζεται καλσιτριόλη και αυξάνει την παραγωγή των κυττάρων λίπους. Παίρνοντας όμως επιπλέον ασβέστιο καταστέλλεις την καλσιτριόλη, η οποία διασπά το λίπος. Eπειδή όμως τα γαλακτοκομικά έχουν συνήθως αρκετές θερμίδες, περιόρισε τις ποσότητες ή προτίμησε τα άπαχα.

6. Χάνεις κιλά, αλλά όχι πόντους;

«Αυτό συνήθως σημαίνει ότι δεν ακολουθείς δυναμική προπόνηση ή δεν καταναλώνεις αρκετή πρωτεΐνη» επισημαίνει ο  Aragon.  Άρχισε να σηκώνεις κάποια βάρη και πρόσθεσε 170 γραμμάρια άπαχου κρέατος στο γεύμα σου μετά την προπόνηση.

7. Μετά τη γυμναστική, πήγαινε για φαγητό

Αυτή είναι η καλύτερη στιγμή για καταναλώσεις το μεγαλύτερο γεύμα της ημέρας – εφ ‘όσον αυτό είναι σε ένα λογικό μέγεθος. Αυτό συμβαίνει γιατί έχουν μειωθεί τα αποθέματα καυσίμων του σώματος και τα τρόφιμα μπορούν να το βοηθήσουν να αναρρώσει. Επίσης, όταν το σώμα σου βρίσκεται σε κατάσταση ανάκαμψης, οι θερμίδες και τα θρεπτικά συστατικά που παίρνεις, μπορεί  να απορροφηθούν από τον μυϊκό ιστό αντί από τον λιπώδη.

Διάβασε επίσης: Πρόγραμμα διατροφής 7 ημερών για να χάσεις κιλά και πόντους στην κοιλιά από τη διαιτολόγο

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece