3 κανόνες για απώλεια βάρους που πρέπει να θυμάσαι

Έτσι θα βοηθήσεις και το μεταβολισμό σου να ενεργοποιηθεί.

13.08.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Με αυτή την προπόνηση για κάψιμο λίπους θα συνεχίσεις να καις και για πολλές ώρες μετά

Εφαρμόζοντας αυτά τα έξυπνα κόλπα κάθε φορά που τρως ένα γεύμα θα παραμείνεις στο σωστό δρόμο και θα ενεργοποιήσεις το μεταβολισμό σου.

Σκέψου ίνες και πρωτεΐνες

Όταν δημιουργείς το καλύτερο πιάτο για να χάσεις βάρος, διάλεξε τα συστατικά που σου δίνουν ό,τι καλύτερο. Βεβαιώσου πως τρως άπαχη πρωτεΐνη και τροφές γεμάτες φυτικές ίνες, όπως φρούτα και λαχανικά, σε κάθε γεύμα. Θα σε κρατήσουν περισσότερη ώρα χορτάτη απ’ ότι οι υδατάνθρακες που η ενέργειά τους εξαφανίζεται στο λεπτό. Πρόσθεσε λίγους σπόρους chia, σαλάτα μπρόκολο ή άλλα λαχανικά και το σώμα σου θα σε ευγνωμονεί.

Κάθισε στο τραπέζι όταν τρως

Όταν τρως ένα σνακ περπατώντας, όταν τρως στο γραφείο σού ή στον καναπέ, σημαίνει πως προσθέτεις εκατοντάδες επιπλέον θερμίδες στη μέρα σου. Να τρως συνειδητά τα γεύματά σου καθισμένη σε ένα τραπέζι και αφιερώνοντας προσοχή στο γεύμα σου. Όταν εστιάζεις στην ώρα του φαγητού, είναι πιο πιθανό να το παρατηρήσεις όταν θα έχεις χορτάσει ώστε να μπορείς να αφήσεις κάτω το πιρούνι.

Πιες νερό πριν από το γεύμα σου

Αμέσως μόλις καθίσεις για το φαγητό σου, πιες ένα ποτήρι νερό. Θα σε βοηθήσει να αναγνωρίσεις τη διαφορά ανάμεσα στην πείνα και τη δίψα και να σε χορτάσει χωρίς τις θερμίδες. Αν έχεις βαρεθεί το σκέτο νερό, αρωμάτισέ το με λεμόνι, αγγούρι, τζίντζερ ή δυόσμο για μια δροσερή και νόστιμη εναλλακτική επιλογή που επιπλέον θα βοηθήσει να ξεπλυθούν οι τοξίνες από το σώμα σου.

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece