Τα 10 είδη γυμναστικής για να χάνεις ΟΝΤΩΣ κιλά

10 διαφορετικά είδη άσκησης που καίνε ΓΡΗΓΟΡΑ πολλές ΘΕΡΜΙΔΕΣ.

19.08.2018

εχεις διαβασει

Εντάξει, μπορείς να μας κατηγορήσεις που θέλουμε να μάθουμε πώς να κάψουμε γρήγορα θερμίδες; Φαντάζομαι όχι! Γιατί να μη θέλεις να φτάσεις πιο γρήγορα στον επιθυμητό στόχο; Και επειδή πιστεύουμε πως έχουμε παρόμοιο τρόπο σκέψης –και ανάγκες–, συγκεντρώσαμε όχι μία, ούτε δύο, αλλά 10 διαφορετικά είδη άσκησης που καίνε ΓΡΗΓΟΡΑ πολλές ΘΕΡΜΙΔΕΣ.

Ποδήλατο

Το άλφα και το ωμέγα μιας καλή καρδιαγγειακής προπόνησης, το ποδήλατο θα πρέπει σίγουρα να γίνει …κολλητός σου! Κι αν δεν ανήκει στις αγαπημένες σου ασκήσεις, μόνο και μόνο ότι μπορείς να κάψεις μέχρι και 1000 θερμίδες την ώρα, θα σου αλλάξει άποψη.

Τι σου προσφέρουν μόλις 10 λεπτά στο ποδήλατο;

Φυσικά, υπάρχουν προϋποθέσεις γι’ αυτό τον αριθμό – μια ώρα ποδήλατο στη μέγιστη ένταση θα βοηθήσει μια γυναίκα μέσου βάρους (που είναι γύρω στα 60 κιλά) να κάψει περίπου 850 θερμίδες και οι αριθμοί είναι ακόμη μεγαλύτεροι για τους άντρες (γύρω στις 950!). Μήπως είναι ώρα να βγάλεις το ποδήλατο από την αποθήκη;

shutterstock_176899442

Σχοινάκι

Το σχοινάκι είναι κάτι παραπάνω από ένα παιδικό παιχνίδι! Για την ακρίβεια είναι μια από τις ασκήσεις που καίνε τις περισσότερες θερμίδες και σίγουρα θα σε βοηθήσει να ξεφορτωθείς εκείνα τα επίμονα 2 κιλά έγκαιρα για να φορέσεις το μπικίνι σου! Μια ώρα από αυτή τη δραστηριότητα μπορεί να βοηθήσει έναν άντρα να κάψει έως και 850 θερμίδες ενώ οι γυναίκες μπορούν να ελπίζουν να κάψουν έως και 750.

Θα λέγαμε πως αυτός είναι αρκετά καλός λόγος για να προσθέσεις αυτή τη δραστηριότητα στη λίστα με τις καλύτερες ασκήσεις για κάψιμο θερμίδων και να θέσεις ως προσωπικό σου στόχο να κάνεις σχοινάκι 10 με 20 λεπτά τη μέρα – μπορεί να γίνει μια διασκεδαστική δραστηριότητα που θα απολαμβάνεις μαζί με τα παιδιά σου!

Κολύμπι

Δεν σου αρέσει να ιδρώνεις; Κανένα πρόβλημα! Με περίπου 840 θερμίδες την ώρα για τους άντρες και 720 για τις γυναίκες, το κολύμπι κερδίζει επάξια την τρίτη θέση στη λίστα με τις ασκήσεις που καίνε περισσότερο λίπος. Και αυτή είναι πιθανότατα η απάντηση για το πώς να καις θερμίδες γρήγορα και να διασκεδάζεις ταυτόχρονα!

 

Αεροβική

Διασκεδαστική, δυναμική και σχετικά χωρίς αντίλογο, η αεροβική είναι μια αγαπημένη άσκηση για κάψιμο θερμίδων. Είναι λίγο δύσκολη στην αρχή και μπορεί να νιώσεις περίεργα που δεν θα κάνεις τις κινήσεις ακριβώς συγχρονισμένα με τους υπόλοιπους, όμως αυτό θα κρατήσει το πολύ μια βδομάδα και θα αρχίσεις να νιώθεις πολύ καλύτερα.

Μια μέση γυναίκα μπορεί να κάψει έως 680 θερμίδες την ώρα αν είναι αποφασισμένη να κάνει σωστά τις ασκήσεις και ας μην ξεχνάμε τα άλλα οφέλη της, όπως πόδια χωρίς κυτταρίτιδα, σφιχτά σέξι οπίσθια και θανατηφόροι κοιλιακοί!

Άσκηση στο ελλειπτικό

Πολύ πιο ενδιαφέρον από τον διάδρομο, το ελλειπτικό μηχάνημα μπορεί να σε βοηθήσει να κάψεις μέχρι και 600 θερμίδες την ώρα και ένα εντυπωσιακό 11% περισσότερο αν δεν σε πειράζει να πηγαίνεις προς τα πίσω αντί να σπρώχνεις απλά μπροστά. Καθόλου κακό!

Πιάσου από τις λαβές και βάλε και τα χέρια σου στο παιχνίδι προκειμένου να γυμνάσεις περισσότερες μυϊκές ομάδες και να εκμεταλλευτείς καλύτερα τον χρόνο της άσκησής σου. Μη σε πειράζει αν δεν σπάσεις το ρεκόρ του γυμναστηρίου την πρώτη φορά – όταν χρησιμοποιείται σωστά το ελλειπτικό είναι εξαιρετική άσκηση.

Κι άλλα είδη γυμναστικής για κάψιμο ΠΟΛΛΩΝ θερμίδων στη σελίδα 2.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

Άννα Κιάφα
H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ’εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

Οδηγός: Οι καλύτερες διατάσεις αποθεραπείας για κάθε μέρος του σώματος από τον trainer

Πέτυχε σωστή μυϊκή ανάρρωση χωρίς να παραλείπεις τις διατάσεις. Αυτές είναι οι καλύτερες.

Πώς θα απολαμβάνεις το τρέξιμο; (Κι όμως, γίνεται!)

Ή, αλλιώς, 5 τρόποι να σου φαίνεται το ένα χιλιόμετρο ευκαιρία για διασκέδαση

Το φυσικό μεταλλικό νερό ΑΥΡΑ στον 36ο Αυθεντικό Μαραθώνιο Αθήνας

Η μεγαλύτερη αθλητική γιορτή της χώρας πραγματοποιήθηκε την Κυριακή, με το Φυσικό Μεταλλικό Νερό ΑΥΡΑ στο πλευρό όλων των αθλητών

#shapegreece