Οι 10 top συμβουλές για τέλειο σώμα της Ελένης Πετρουλάκη!

H Ελένη Πετρουλάκη καταγράφει τις 10 πιο πολύτιμες συμβουλές για τέλειο σώμα. Ακολούθησέ τις κι απόκτησε κι εσύ άψογη σιλουέτα.

15.08.2018

εχεις διαβασει

συμβουλές για τέλειο σώμα

1. Πίνε πολύ νερό ή άλλα ροφήματα χωρίς θερμίδες

Καμιά φορά μπερδεύουμε τη δίψα με την πείνα. Έτσι, μπορεί να καταναλώνεις επιπλέον θερμίδες όταν το μόνο που χρειάζεσαι είναι ένα παγωμένο ποτήρι νερό. Εάν δε σου αρέσει το σκέτο νερό, πρόσθεσε λίγο χυμό εσπεριδοειδών ή φτιάξε τσάι με διάφορες γεύσεις, όπως μάνγκο ή ροδάκινο, που έχουν πολλή γεύση αλλά καθόλου θερμίδες. Θεωρώ απαραίτητη την κατανάλωση τουλάχιστον 2 λίτρων νερού την ημέρα, ιδανικά χαμηλό σε νάτριο.

Διάβασε κι εδώ: Τελικά, πόσο νερό πρέπει να πίνουμε κάθε μέρα;

2. Ασχολήσου με το τι μπορείς να προσθέσεις στη διατροφή σου, όχι να αφαορέσεις

Ξεκίνα καταναλώνοντας τις συνιστώμενες 5-9 μερίδες φρούτων και λαχανικών την ημέρα. Ακούγονται πολλές, αλλά αξίζει τον κόπο, γιατί ταυτόχρονα καλύπτεις τις ανάγκες σου σε φυτικές ίνες και νιώθεις πιο χορτάτη από τον όγκο των τροφών. Έχεις, επίσης, λιγότερες πιθανότητες να το παρακάνεις με το φαγητό, επειδή τα φρούτα και λαχανικά εκτοπίζουν τα λιπαρά στη διατροφή – για να μην αναφέρουμε τα οφέλη τους για την υγεία. Πρόσθεσε τα λαχανικά στα γεύματα αντί να τα σερβίρεις ως συνοδευτικά. Προτίμησε τα λαχανικά εποχής και φτιάξε ριζότο, πιλάφι, σούπες ή σάντουιτς. Επίσης, μην μπαίνεις στη διαδικασία να μαγειρεύεις «ιδιαίτερο» φαγητό για εσένα. Ακολούθησε το σπιτικό μενού και περιόρισε τις ποσότητες και τα συνοδευτικά. Αντί για ψωμί, προτίμησε κριθαρένια παξιμάδια ή κουλούρα. Το βράδυ μπορείς, επίσης, να τρως το μεσημεριανό φαγητό σε μικρότερη ποσότητα.

3. Σκέψου αν πεινάς πραγματικά

Όποτε νιώθεις ότι θέλεις να φας, αναζήτησε σωματικές ενδείξεις πείνας. Η πείνα είναι ο τρόπος με τον οποίο ο οργανισμός σου σου λέει ότι χρειάζεται καύσιμα, οπότε αν μια λιγούρα δεν προέρχεται από την πείνα, το φαγητό δε θα την ικανοποιήσει ποτέ. Όταν τελειώσεις το γεύμα, θα πρέπει να νιώθεις καλύτερα – όχι φουσκωμένη, πρησμένη ή κουρασμένη. Το στομάχι σου έχει το μέγεθος γροθιάς, οπότε χρειάζεται μόλις μια χούφτα φαγητό για να χωρέσει άνετα. Η διατήρηση των ποσοτήτων σε λογικό πλαίσιο θα σε βοηθήσει να αποκτήσεις καλύτερη επαφή με τα αισθήματα πείνας και κορεσμού.

Δες στην επόμενη σελίδα κι άλλες συμβουλές για τέλειο σώμα από την Ελένη…

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Σε γυμνάζουν οι πολεμικές τέχνες; Ρωτήσαμε το δάσκαλο capoeira

Σκέφτεσαι να ασχοληθείς με κάποια πολεμική τέχνη; Ιδού τι πρέπει να ξέρεις!

Πόσο σημαντικό είναι το τρέξιμο για την υγεία σου
Πόσο σημαντικό είναι το τρέξιμο για την υγεία σου

5 μεγάλοι μύθοι για το τρέξιμο αναλύονται επιστημονικά και απομυθοποιούνται οριστικά.

Μαίρη Συνατσάκη
Μαίρη Συνατσάκη: Πόσα είδη άσκησης κάνει; Ποια είναι η beauty ρουτίνα της; Τα μάθαμε όλα!

Η Μαίρη Συνατσάκη πρωταγωνιστεί στο Shape Νοεμβρίου που κυκλοφορεί.

5 λάθη στον τρόπο που γυμνάζεσαι (αυτά εμποδίζουν την απώλεια βάρους)

Αν προσπαθείς να χάσεις κιλά, η καύση θερμίδων μέσα από την άσκηση είναι το κλειδί για το πετύχεις. Αλλά αν δεν καις αρκετές θερμίδες, τότε δε θα δεις την ένδειξη της ζυγαριάς να μειώνεται.

#shapegreece