Ελένη Πετρουλάκη: Οι 15 κορυφαίες συμβουλές της για ένα υγιές και δυνατό σώμα

Κάνε total body (and mind) makeover με τη βοήθεια της fitness expert.

19.10.2019

Γράφει: Μυρτώ Μήτσιου

εχεις διαβασει

Ελένη Πετρουλάκη: Οι 15 κορυφαίες συμβουλές της για ένα υγιές και δυνατό σώμα

Όσο περίεργο κι αν φαίνεται, η Ελένη Πετρουλάκη φέτος συμπληρώνει 30 χρόνια ως fitness expert. Η ίδια νιώθει πως διανύει την καλύτερή της περίοδο.

Πράγματι, τη διανύει, καθώς με τις γνώσεις που έχει αποκτήσει από διαρκείς εκπαιδεύσεις, την ασίγαστη αναζήτηση, τους αξιόλογους συνεργάτες της στο Fitlab αλλά και με την πολύχρονη εμπειρία της καταφέρνει και βοηθά με τρόπο ουσιαστικό κάθε γυναίκα που θέλει να αλλάξει το σώμα της. Διαφήμισή της; Οι φωτογραφίες «πριν» και «μετά» στο Ιnstagram, αλλά και οι περισσότερες από 2.500 γυναίκες που έχουν δει εντυπωσιακά αποτελέσματα επάνω τους. Ακολουθούν οι 15 top συμβουλές της για total body (and mind) makeover!

15 κορυφαίες συμβουλές από την Ελένη Πετρουλάκη:

1. Ο μόνος τρόπος για να σπάσεις την αλυσίδα DNA, για να αλλάξεις δηλαδή το σωματότυπό σου και οποιαδήποτε προδιάθεση για ασθένεια, είναι η σωστή διατροφή και η άσκηση.

2. Ο μυϊκός ιστός ιδανικά πρέπει να χτίζεται στην παιδική ηλικία και μεγαλώνοντας να κάνουμε συντήρηση. Γι’ αυτό είναι απαραίτητο τα παιδιά να ασχολούνται με τον αθλητισμό. Ωστόσο, ποτέ δεν είναι αργά. Μπορούμε να αυξήσουμε το μυϊκό μας ιστό σε οποιαδήποτε ηλικία.

3. Η άσκηση εκκρίνει ενδορφίνες, τις «ορμόνες της χαράς». Οπότε, δεν κάνεις μόνο καλό στο σώμα σου, αλλά και στη διάθεσή σου.

4. Οι κοιλιακοί χτίζονται στην κουζίνα. Δε θα αποκτήσεις ποτέ six pack χωρίς κατάλληλη διατροφή.

5. Για να είσαι ολοκληρωτικά fit, χρειάζεται να έχεις αερόβια ικανότητα, καλή φυσική κατάσταση, ευλυγισία/ευκινησία και δυνατό μυϊκό ιστό. Όλα αυτά δεν τα κάνει μόνο ένα άθλημα. Γι’ αυτό πρέπει να βάλεις στη ζωή σου διάφορες δραστηριότητες, όπως περπάτημα, βάρη, κολύμβηση, yoga κ.λπ.

Διάβασε επίσης: 5 μυστικά για μάξιμουμ αποτέλεσμα στην προπόνηση από την Ελένη Πετρουλάκη

6. Για να αλλάξεις το σωματότυπό σου, χρειάζεσαι τον κατάλληλο τύπο άσκησης, να ακολουθήσεις εξατομικευμένο διατροφικό πλάνο και ασκησιολόγιο ειδικά μελετημένα και προσαρμοσμένα στις δικές σου ανάγκες. Το Pilates, για παράδειγμα, δε θα σου προσφέρει καύση λίπους, αλλά ορθοσωμία, ενδυνάμωση σπονδυλικής στήλης και αποκατάσταση από τραυματισμούς.

7. Αν προλαβαίνεις να κάνεις μόνο ένα πράγμα, αυτό να είναι το γρήγορο περπάτημα.

8. Είναι σημαντικό να ολοκληρώσεις ένα 40λεπτο άσκησης, γιατί η καύση λίπους ξεκινά από το 27ο λεπτό περίπου.

9. Αν έχεις τοπικό λίπος, «ψωμάκια» ή κοιλιά, με τη δίαιτα το μόνο που θα πετύχεις είναι να μικρύνουν οι πλάτες σου, να αποστεωθεί το πρόσωπο και τα «ψωμάκια» να μείνουν στη θέση τους. Χρειάζεται συγκεκριμένη άσκηση και τεχνική για κάθε προβληματικό σημείο.

10. Αν είσαι εργαζόμενη μαμά, η μόνη ώρα που μπορεί να μείνεις συνεπής στην άσκηση είναι το πρωί.

11. Αν είσαι πάνω από 35, δεν πρέπει να κάνεις ποτέ δίαιτα χωρίς άσκηση, γιατί θα αποκτήσεις επιδερμική χαλάρωση.

12. Όλα είναι στο μυαλό. Αν δεν αλλάξεις εσύ πρώτα τη φιλοσοφία σου, τον τρόπο σκέψης σου, δεν μπορεί να σε πείσει κανείς.

Διάβασε επίσης: Κοιλιά με γράμμωση, το γεύμα κατά της κυτταρίτιδας, η άσκηση που «καίει»: Όσα μάθαμε από την Ελένη Πετρουλάκη

13. Βάλε συγκεκριμένο στόχο. Και μην παρεκκλίνεις με τίποτα από αυτόν. Σκέψου ότι ο μελλοντικός σου εαυτός θα σε ευγνωμονεί.

14. Το φαγητό είναι απόλαυση. Αλλά αυτή η απόλαυση διαρκεί για 2-3 λεπτά. Η απόλαυση του να νιώσεις καλύτερα με τον εαυτό σου διαρκεί για πάντα και είναι πολύ πιο σημαντική.

15. Κράτησε ημερολόγιο για να βλέπεις την εξέλιξή σου. Όπως έκανε η συγγραφέας Κατερίνα Μανανεδάκη, η οποία ακολούθησε το πρόγραμμα Τotal Βody Μakeover και έχασε 13 κιλά. Αυτό αποτέλεσε και την έμπνευση για τον Πόλεμο της ζυγαριάς (εκδ. Ψυχογιός), ένα πολύ ευχάριστο βιβλίο, με θέμα την προσπάθεια μιας γυναίκας να χάσει κιλά. Σίγουρα, μέσα σ’ αυτό θα βρεις έμπνευση και κίνητρο.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece