Έτσι θα κάψεις ακόμα περισσότερο λίπος ενώ τρέχεις

5 συμβουλές που μπορείς να υιοθετήσεις.

04.07.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Τι να φάω πριν και μετά το τρέξιμο; Ακολούθησε τις συμβουλές της διατροφολόγου

Δώσε ώθηση στον μεταβολισμό σου για ακόμα πιο «δυνατό παιχνίδι» στην προσπάθεια σου να χάσεις κιλά. Ιδού τι μπορείς να κάνεις όταν τρέχεις για να «κάψεις» ακόμα περισσότερο λίπος:

Χρησιμοποίησε τα χέρια σου

«Ανεβοκατεβάζοντας τα χέρια σου ενώ τρέχεις θα σε βοηθήσεις να τρέξεις γρηγορότερα και να κάψεις ακόμα περισσότερες θερμίδες», λέει ο Lee Scott προπονητής με ειδίκευση στο περπάτημα.

Κάνε μικρότερα βήματα

«Ο καλύτερος τρόπος να «ανεβάσεις» ταχύτητα (άρα και την ταχύτητα που «καις» το λίπος) είναι να κάνεις μικρότερα και ταχύτερα βήματα», εξηγεί ο Scott. «Xρονομέτρησε τον εαυτό σου κάνοντας 100 βήματα και έπειτα ξεκουράσου για 1 λεπτό. Μέτρα ξανά άλλα 100 βήματα και προσπάθησε να τελειώσεις 5 δευτερόλεπτα γρηγορότερα από την πρώτη φορά. Επανάλαβε 12 φορές».

Θέσε στόχους που μπορείς να δεις

Μάθε περισσότερα εδώ!

Πρόσεξε τη στάση του σώματος σου

Όταν το σώμα σου είναι ίσιο, οι μύες της πλάτης και των γοφών σου μπορούν να «δουλέψουν» με μεγαλύτερη δύναμη κι έτσι θα μπορείς να τρέξεις γρηγορότερα, άρα θα «κάψεις» και περισσότερες θερμίδες. Ευθυγράμμισε τη σπονδυλική σου στήλη και φρόντισε τα αυτιά και οι ώμοι σου να βρίσκονται στην ευθεία γοφών.

Παράλειψε τους ψηλούς λόφους

Αν υποθέτεις πως ανεβαίνοντας δυσκολότερες ανηφόρες θα «κάψεις» περισσότερο λίπος, τότε ήρθε η ώρα να αναθεωρήσεις. «Είναι προτιμότερο να διατηρήσεις την ίδια ταχύτητα σε έναν μέτριο λόγο, αντί να χαμηλώσεις ταχύτητα στην προσπάθεια σου να ανέβεις σε έναν ψηλότερο.

Διάβασε επίσης: Πώς θα βοηθήσεις το σώμα σου στο τρέξιμο;

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece