Αυτός είναι ο κατάλληλος συνδυασμός ασκήσεων για καύση λίπους

Ρωτήσαμε τον fitness expert και ιδού η απάντηση.

03.04.2019

Γράφει: Επιστημονικός Συνεργάτης Shape

εχεις διαβασει

Κοιλιακοί με πόδια πεταλούδα κι άλλες ασκήσεις για επίπεδο στομάχι τώρα από την trainer της Madonna

Από το Δημήτρη Μώρο, καθηγητή Φυσικής Αγωγής, ιδιοκτήτης του health & performance center FitnessArt (Instagram: @dimitris_moros και @fitnessart_cf).

Ποιος είναι ο πιο γρήγορος τρόπος για να μειώσεις το βάρος σου, να χτίσεις άπαχη μυϊκή μάζα και να αποκαλύψεις ένα τονισμένο σώμα, με γράμμωση;

Η απάντηση είναι απλή: Ένα combo προπόνησης ενδυνάμωσης και υψηλής έντασης διαλειμματικής προπόνησης (HIIT). Δεν είναι κάτι επαναστατικό ούτε μια πρωτοποριακή προσέγγιση, αλλά αυτό το σχήμα έχει αποδειχθεί ξανά και ξανά ότι είναι η καλύτερη μέθοδος προπόνησης για να αποκτήσεις ένα σώμα με χαμηλά ποσοστά λίπους στο μικρότερο χρονικό διάστημα. Θα συντρίψεις τις θερμίδες και θα χτίσεις μυϊκή μάζα που καίει το λίπος.

Διάβασε επίσης: Δίαιτα για κάψιμο λίπους; Η ημερήσια διατροφή της fitness guru για επίπεδο στομάχι

Οι γυναίκες όμως διστάζουν να κάνουν βάρη. Στο μυαλό τους τα βάρη ισοδυναμούν με το άθλημα της άρσης βαρών και ένα «ογκώδες» και «φουσκωτό» σώμα. Αλλά γρήγορα θα συνειδητοποιήσεις ότι αυτό δεν έχει καμία σχέση με την αλήθεια. Ο μυς είναι μεταβολικά ενεργός, πράγμα που σημαίνει ότι καίει θερμίδες ακόμα και σε ηρεμία. Όσο περισσότερη μυϊκή μάζα έχεις, τόσο περισσότερο λίπος θα κάψεις. Απλά θυμήσου ότι ο μυς είναι πιο πυκνός από το λίπος, οπότε μη βασίζεσαι στη ζυγαριά για να παρακολουθείς την πρόοδό σου. Θα καταλάβεις τα καταπληκτικά αποτελέσματα στον καθρέφτη και στα ρούχα σου.

Διάβασε επίσης: Πώς θα χάσω το λίπος από την κοιλιά; Αυτό το είδος προπόνησης πρέπει να κάνεις

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece