Γυμνάζομαι, τρώω σωστά, αλλά δε χάνω βάρος και έχω πάντα πρησμένη κοιλιά

Τι μπορεί να συμβαίνει αν τα κάνεις όλα σωστά αλλά δε βλέπεις το αποτέλεσμα που θες;

21.11.2018

εχεις διαβασει

Ρωτήσαμε δύο ειδικούς σε διαφορετικά πεδία και να τι μας απάντησαν:

Τι λέει η personal trainer Ειρήνη Λάμπρου

«Όλα αυτά που κάνεις είναι πολύ καλά, αλλά δεν πρέπει να σου γίνονται άγχος. Θα πρότεινα να κάνεις αερόβια προπόνηση σε συνδυασμό με την ενδυνάμωση, δηλαδή τρέξιμο, ποδήλατο ή οτιδήποτε σου αρέσει» απαντά η Ειρήνη Λάμπρου, γυμνάστρια στα Holmes Place και Gym Tonic και καθηγήτρια street χορών στις σχολές χορού Mioara Popesku και Flash Dance.

«Επίσης, μπορεί τα κιλά σου μπορεί είναι πολύ καλά για το ύψος σου και να μη  χρειάζεται να δίνεις τόση σημασία στη ζυγαριά. Έχε υπόψη σου ότι πάντα όταν αναπτύσσεις μυϊκό ιστό ζυγίζεις περισσότερο, το λίπος ζυγίζει ελάχιστα» συνεχίζει η ειδικός. «Μάλλον έχεις τις λιπαποθήκες σου στην κοιλιά και χάνεις πιο δύσκολα απ’ το σημείο αυτό. Δες μήπως έχεις πρόβλημα με το έντερο σου και σου προκαλούν πρήξιμο τα πολλά λαχανικά και κυρίως προσπάθησε να αποβάλλεις το άγχος…».

Τι λέει η διατροφολόγος Αναστασία Κόκκαλη

Η Αναστασία Κόκκαλη, κλινική διαιτολόγος – διατροφολόγος B.Sc.Hons (SRD) συμπληρώνει: «Μπορείς να διαπιστώσεις αν η αύξηση που παρατηρείς στη ζυγαριά σου οφείλεται σε προσθήκη μυϊκής μάζας λόγω έντονης προπόνησης, αν κάνεις μια σωστή λιπομέτρηση με λεπτομερή ανάλυση σύστασης σώματος.

Το βάρος σου μπορεί να είναι απόλυτα υγιές για το ύψος σου, οπότε δεν χρειάζεται να αγχωθείς για να χάσεις κιλά. Το πρήξιμο στην κοιλιακή χώρα μπορεί να οφείλεται σε διάφορους παράγοντες όπως δυσκοιλιότητα, σπαστική κολίτιδα, δυσπεψία κάποιων τροφών ή κάποια πιθανή δυσανεξία σε συγκεκριμένα τρόφιμα.»

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece