Κράτα σε εγρήγορση το μεταβολισμό μετά την άσκηση

Πώς θα καταφέρεις να διατηρήσεις το γρήγορο ρυθμό με τον οποίο ο οργανισμός σου καίει το λίπος και αφού φύγεις από το γυμναστήριο;

16.08.2019

Γράφει: Αμαλία Δούκα

εχεις διαβασει

Ασκήσεις κοιλιακών για κάθε επίπεδο (είσαι αρχάρια, προχωρημένη ή πολύ προχωρημένη;)

Όταν μιλάμε για μεταβολισμό εννοούμε τη διαδικασία μέσω της οποίας οι ορμόνες και τα ένζυμα μετατρέπουν την τροφή στην ενέργεια που το σώμα χρειάζεται για να κάνει τα πάντα, από το να σκεφτεί μέχρι να κάνει μια σκληρή προπόνηση. Την ώρα που γυμναζόμαστε η μετατροπή αυτή γίνεται με το μέγιστο δυνατό ρυθμό και η ενέργεια δημιουργείται και χρησιμοποιείται με τον πιο αποτελεσματικό τρόπο. Έτσι καίμε περισσότερες θερμίδες.

Τι γίνεται όμως αφού βγάλουμε τα αθλητικά παπούτσια, κάνουμε ντους και καθίσουμε στο γραφείο μας; Πώς μπορούμε να διατηρήσουμε το μεταβολισμό σε εγρήγορση ώστε να συνεχίσουμε να χάνουμε βάρος όλη μέρα;

Υπάρχει τρόπος, αρκεί να εκμεταλλευτούμε τα πρώτα λεπτά μετά την άσκηση με ένα απλό κόλπο: να φάμε ένα σνακ πλούσιο σε πρωτεΐνη. Τρώγοντας 20-30 γραμμάρια πρωτεΐνης αναγκάζουμε τον οργανισμό να καταναλώσει περισσότερη ενέργεια για να μπορέσει να τη χρησιμοποιήσει με τη μορφή ενέργειας σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη τροφή. Έτσι, στην πραγματικότητα καίμε το 25% των θερμίδων που μας δίνει το συγκριμένο γεύμα μόνο και μόνο για να το χωνέψουμε.

Διάβασε επίσης: Η πρωτεΐνη στην άσκηση: Πώς θα κάψεις περισσότερο λίπος και θα ενισχύσεις τη γράμμωση

Επιπλέον, η πρωτεΐνη διατηρεί τους γρήγορους ρυθμούς του μεταβολισμού, αναγκάζοντας τον οργανισμό να καίει περισσότερες θερμίδες για τις επόμενες ώρες. Τέλος, αποτελεί τροφή για τους μύες και τους βοηθάει να μεγαλώσουν –κι όσο πιο μεγάλοι είναι οι μύες τόσο περισσότερες καύσεις κάνουμε.

Διάβασε επίσης: Ο #1 μύθος της πρωτεΐνης που πρέπει να ξεχάσεις αν θες να χάσεις λίπος και να κερδίσεις μυς

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece