Λίπος στην κοιλιά: H ημερήσια διατροφή της Emily Skye! Το fitness μοντέλο δείχνει πώς κάνεις σέξι γράμμωση

Η Emily Skye αποκαλύπτει τα μυστικά και τη διατροφή της για επίπεδη κοιλιά.

27.12.2018

εχεις διαβασει

λίπος στην κοιλιά

Παρότι μοιάζει με την επιτομή της υγείας, το υπέροχο μοντέλο fitness Emily Skye πέρασε χρόνια παλεύοντας με προβλήματα του πεπτικού. Όταν έκοψε τη γλουτένη και τα γαλακτοκομικά, είδε τελικά διαφορά.

Διάβασε επίσης: Αν κόψεις τα γαλακτοκομικά θα χάσεις βάρος. Μύθος ή αλήθεια;

«Υπέφερα για χρόνια από αδιάγνωστες τροφικές δυσανεξίες, που σήμαινε πως μετά το φαγητό πολλές φορές πρηζόταν η κοιλιά μου και είχα πόνους. Όταν νιώθεις φουσκωμένη, νιώθεις απαίσια το υπόλοιπο σώμα σου, η αυτοπεποίθησή σου πέφτει και είναι δύσκολο να έχεις διάθεση για γυμναστική. Είδα τεράστια μείωση στο φούσκωμα όταν έκοψα τα γαλακτοκομικά και τη γλουτένη. Έκοψα επίσης τη ζάχαρη (εκτός από τα φυσικά σάκχαρα στα φρούτα και τα λαχανικά) και ξέρω ότι αυτό βοήθησε πραγματικά να γίνει η κοιλιά μου πιο επίπεδη».

Τα tips της Emily και ξέχνα το λίπος στην κοιλιά

  • Απόφυγε τις επεξεργασμένες τροφές, τα τεχνητά χρώματα και αρώματα και τα συντηρητικά
  • Πίνε πολύ νερό, κατά προτίμηση φιλτραρισμένο
  • Κόψε το αλκοόλ – εκτός από ειδικές περιστάσεις
  • Τρώγε ενσυνείδητα, αργά και μάσα καλά τις τροφές
  • Πίνε 1 κ.σ. μηλόξυδο μέσα σε νερό πριν φας

Η ημερήσια διατροφή της Emily για επίπεδη κοιλιά

  • Πρωινό: πουτίγκα με σπόρους chia
  • Γεύμα: Καπνιστός σολομός με ανάμικτη σαλάτα λαχανικών
  • Δείπνο: Φριτάτα με σπανάκι και μανιτάρια και σαλάτα με καρότα και kale
  • Σνακ στη διάρκεια της ημέρας: 10 αμύγδαλα, ένα μήλο ή γιαούρτι και φρούτα του δάσους
  • Ημερήσια ροφήματα: 2 λίτρα νερό

Oι αγαπημένες ασκήσεις της για κοιλιακούς

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Αερόβια άσκηση για κάψιμο λίπους: Το 15′ πρόγραμμα – express για να σμιλεύσεις σώμα

Αυτή η ρουτίνα αεροβικής με μπάλα είναι πιο διασκεδαστική και καις περισσότερο από μια τυπική προπόνηση HIIT.

Πώς να μην χαλάσω τη δίαιτα
Κοιλιακοί πέτρα; Αυτή είναι η πιο γνωστή άσκηση για επίπεδη κοιλιά σε 2 κινήσεις

Ο personal trainer Λευτέρης Καβούκης και το Shape.gr σε γυμνάζουν και σου δείχνουν την άσκηση για επίπεδη κοιλιά.

8 τροφές για μυική ενδυνάμωση βάσει έρευνας (έτσι χτίζεις μυική μάζα και καις λίπος)

Δεν αρκεί μόνο η γυμναστική για να αποκτήσεις τέλειο σώμα. Μάθε ποιες τροφές μπορούν να αυξήσουν τη μυϊκή σου μάζα.

Φτιάξε σούπερ γλουτούς με αυτές τις ασκήσεις στον τοίχο από τη Χριστίνα Μαυρίδου

Η personal trainer μοιράζεται με Shape ένα ασκησιολόγιο που μπορείς να κάνεις σε οποιοδήποτε τοίχο του σπιτιού σου.

#shapegreece