7 τρόποι να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου άμεσα

Δοκίμασε μερικούς φυσικούς τρόπους για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου.

03.06.2019

Γράφει: Τάνια Ζερβού

εχεις διαβασει

Με αυτή την προπόνηση για κάψιμο λίπους θα συνεχίσεις να καις και για πολλές ώρες μετά

Ένας μεταβολισμός που σέρνεται -συχνό φαινόμενο για πολλές από εμάς- μπορεί να κάνει πολύ δύσκολη την προσπάθεια να χάσεις βάρος και εξαιρετικά εύκολο το να πάρεις κιλά χωρίς να το καταλάβεις. Παράλληλα, ο αργός μεταβολισμός μπορεί να σε κάνει να κουράζεσαι εύκολα.

Δοκίμασε μερικούς φυσικούς τρόπους για να ενισχύσεις το μεταβολισμό σου:

Διάβασε επίσης: 11 σούπερ τροφές που αγαπά ο μεταβολισμός, καίνε λίπος και σε χορταίνουν

1. Έντονη άσκηση νωρίς το πρωί

Μία έντονη άσκηση για μικρό χρονικό διάστημα όταν σηκωθείς από το κρεβάτι μπορεί να κάνει θαύματα στο μεταβολισμό σου. Ο γνωστός αμερικανός γιατρός Dr Oz δε είναι από τους πιστούς οπαδούς αυτής της μεθόδου και τη συστήνει ανεπιφύλακτα.Και το καλύτερο; Χρειάζονται μόλις 5 λεπτά έντονης άσκησης για αποτελέσματα που θα διαρκέσουν! Το είδος της άσκησης δεν έχει σημασία: μπορεί να είναι τρέξιμο, πηδηματάκια, ροκανίσματα, ελλειπτικό, ανεβασμα σκαλας. Αρκεί να ανέβει ο καρδιακός παλμός για 5 λεπτά και μετά μπορείς να χαλαρώσεις.

2. Τα καυτερά τρόφιμα

Τα καυτερά μπαχαρικά, όπως το κάρι, το πιπέρι καγιέν, το μαύρο πιπέρι, το κύμινο, μπορούν αν βοηθήσουν το σώμα σου να επιταχύνει το μεταβολισμό του. Υπάρχουν όμως και άλλα «καυτερά», που δεν θα τα σκεφτόσουν ποτέ, αλλά θα δημιουργήσουν ακριβώς την ίδια αντίδραση για το σώμα σου. Η κανέλλα, το κάρδαμο, το τζίντζερ, το μοσχοκάρυδο είναι ιδανικές επιλογές να προσθέσεις στο φαγητό.

3. Πιες πολύ νερο

Το νερό λειτουργεί «μαγικά» στο σώμα σου, επιταχύνοντας το μεταβολισμό σου χωρίς κόπο, απλώς επειδή η μεταβολική διαδικασία χρειάζεται νερό για καύσιμο.

4. Υγιής θυρεοειδής

Για να λειτουργήσει σωστά, ο θυρεοειδής χρειάζεται σελήνιο, ψευδάργυρο, χαλκό, και ιώδιο. Αν δες παίρνεις αρκετά από αυτά τα μεταλλικά στοιχεία από τη διατροφή σου, φρόντισε να τρως περισσότερα θαλασσινά και ξηρούς καρπούς.

5. Η σημασία του πρωινού

Το να ξεχνάς το πρωινό είναι απο τα χειρότερα πράγματα που μπορείς να κάνεις για το μεταβολισμό σου. Ένα υγιεινό πρωινό πρέπει να περιλαμβάνει μία καλή πρωτεΐνη, όπως αυγά, αλλά και φρούτα γεμάτα αντιοξειδωτικά, όπως τα μούρα.

6. Μην τρως πολύ αργά

Οι περισσότεροι Έλληνες τρώμε πολύ περισσότερο στο βραδινό φαγητό αντί για το πρωινό, ενώ έχουμε και την τάση να τσιμπολογάμε πριν πέσουμε για ύπνο. Αυτό είναι ακριβώς το αντίθετο από αυτό που πρέπει να κάνεις για να επιταχύνεις το μεταβολισμό σου. Προσπάθησε να τρως πιο πολύ νωρίς μέσα στη μέρα και λιγότερο το βράδυ.

7. Χτίσε μυς

Τα βάρη δεν είναι μόνο για τους άντρες. Το χτίσιμο μυικής μάζας θα πρέπει να είναι μέρος κάθε προγράμματος προπόνησης. Και δεν χρειάζεται να πας γυμανστήριο για αυτό. Τα βαράκια στο σπίτι (ή οτιδήποτε μπορείς να χρησιμοποιήσεις ως βαράκι)  ή οποιοδήποτε λάστιχο μπορεί να σε βοηθήσει να κάνεις προπόνηση με αντιστάσεις για αύξηση της μυικής σου μάζας.

Διάβασε επίσης: Θέλεις πιο γρήγορο αδυνάτισμα και σφιχτό κορμί; Χρειάζεσαι βάρη λέει ο trainer (και τι να κάνεις αν είσαι αρχάρια)

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece