Η Ελένη Πετρουλάκη δίνει tips για να χάσεις λίπος!

Και μάλιστα από όπου θες εσύ! Η Ελένη Πετρουλάκη Ivic απαντά σε 4 αναγνώστριες πως θα κάψουν περισσότερο λίπος σε κάθε περιοχή!

21.11.2012

Γράφει: Ελένη Πετρουλάκη Ivic

εχεις διαβασει

Η Ελένη Πετρουλάκη 
δίνει tips για να 
χάσεις λίπος!

1. Πόδια και γλουτοί
Καλησπέρα, είμαι 35 ετών, 1,62 ύψος και 57 κιλά. Έχω λίπος στα πόδια. Κάνω 2,5 μήνες διατροφή με διαιτολόγο και 3,5 μήνες power yoga. Έχω ήδη χάσει 6 κιλά. Τι είδους γυμναστική πρέπει να κάνω και πόσο συχνά για να αδυνατίσουν και να σφίξουν τα πόδια μου; Και τι για να ανορθωθούν οι γλουτοί;

Η απάντηση της Ελένης Πετρουλάκη Ivic
Η προσπάθεια που ήδη έχετε ξεκινήσει είναι «φιλότιμη» άρα συνεχίστε την! Αυξήστε λίγο το αερόβιο μέρος (ποδήλατο, διάδρομο, ελλειπτικό) όσον αφορά τη συχνότητα, δηλαδή πόσες μέρες κάνετε την εβδομάδα. Προσπαθήστε να κάνετε 5 φορές την εβδομάδα για 30’-45΄λεπτα και συνεχίστε όλες τις ασκήσεις που κάνετε.

2. Λίπος στα πόδια
Γειά σας. Είμαι 20 χρονών με ύψος 1.58 και 59kg.Προσπαθώ να χάσω 6-7 κιλά,κάνοντας υγειινή διατροφή και ακολουθώντας 2ωρη προπόνηση 5-6 φορές την βδομάδα. Συνήθως ξεκινάω την άσκησή με 10λεπτά προθέρμανση και μετα προχωράω στις ασκήσεις ενδυνάμωσης. Θα ήθελα να ρωτήσω αν θα ήταν καλύτερο, προκειμένου να καίω περισσότερο μετά, να αυξήσω τον χρονο αυτό κατά 10 λεπτά,καθώς έχω διαβάσει ότι ο οργανισμός μετά τα 20 λεπτά αρχίζει να καίει λίπος. Επίσης,επειδή έχω περισσότερο λίπος στα ποδια και κάνω πολλες ασκήσεις με βάρη για τα πόδια, πόσες επαναλήψεις και τι βάρος περίπου να βάζω; 30λεπτά αερόβιας άσκησης αρκούν για να φθάσω στον στόχο μου ή χρειάζεται περισσότερο;

Η απάντηση της Ελένης Πετρουλάκη Ivic

Αγαπητή φίλη ξεκίνα με προπόνηση 10’ λεπτών, κάνε ασκήσεις μυϊκής ενδυνάμωσης χρησιμοποιώντας βάρη τέτοια, ώστε να δυσκολεύεσαι στις τελευταίες επαναλήψεις σε κάθε σετ και εκτέλεσε το αερόβιο μέρος (άνω των 30’) στο τέλος κάθε προπονητικής μονάδας. Έτσι θαέχεις άμεση ενεργοποιήση του λίπους ως πηγή ενέργειας.

Ο αριθμός επαναλήψεων να κυμαίνεται μεταξύ των 15-20 και τα σετ 3-4 για κάθε άσκηση.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece