Άσκηση «κρεμάλα»: Η πιο φρέσκια παραλλαγή HIIT για να καις λίπος μαζί με την κολλητή σου!

To καλύτερο; Δεν χρειάζεσαι budget για να πας γυμναστήριο.

16.09.2019

Γράφει: Ελένη Κουκούλη

εχεις διαβασει

Afterburn effect: Πώς θα συνεχίσεις την καύση λίπους για 48 ώρες μετά την προπόνηση

Συνεργάστηκε η Χριστίνα Μαυρίδου, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, personal trainer (www.personaltrainerchristy.com).

Κρεμάλα

Τι είναι;

Ένα ασκησιολόγιο «χωρίς πρόγραμμα» στην οποία παίρνεις μια φίλη (και ένα σημειωματάριο) και μετά κάνετε με τη σειρά ασκήσεις, σετ και επαναλήψεις για μια προπόνηση όσο δυνατή θέλεις εσύ.

Γιατί αποδίδει;

«Επειδή δεν κάνεις ποτέ τις ίδιες ασκήσεις ή σετ, το σώμα και ο εγκέφαλός σου εκπλήσσονται συνεχώς από την επόμενη κίνηση» σχολιάζει η trainer Χριστίνα Μαυρίδου.

Πώς θα το κάνεις:

  • Πάρε ένα χαρτί και σημείωσε πρώτα τον αριθμό των σετ που θέλεις να κάνεις (3-7 είναι καλό εύρος) και μετά φτιάξε δύο στήλες: μία για τις ασκήσεις και μία για τον αριθμό των επαναλήψεων.
  • Δώσε το χαρτί και το στυλό στα άλλα μέλη της ομάδας και άφησε τον καθένα να συμπληρώσει ένα κενό με μια άσκηση που θα ήθελε να κάνει και τον αριθμό των επαναλήψεων που βάζει στόχο.
  • Γυρίστε το χαρτί μεταξύ σας μέχρι να γεμίσει –ή μέχρι να έχετε έναν κατάλογο με αρκετές ασκήσεις– και μετά ξεκινήστε.

Διάβασε επίσης: Άσκηση ΧΩΡΙΣ γυμναστήριο; Δοκίμασε ΑΥΤΟ το πρόγραμμα καλλισθενικής με το βάρος του σώματός σου

Διάβασε επίσης: Το 10λεπτο πρόγραμμα ασκήσεων με λάστιχα που θα κάνεις παντού

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.