Οι 20 συμβουλές της trainer για να γίνεσαι πιο δυνατή και fit κάθε μέρα

Από το τι διατροφικές επιλογές να κάνεις μέχρι το πώς θα έχεις ακόμα καλύτερη απόδοση στην προπόνησή σου.

30.07.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Οι 20 συμβουλές της trainer για να γίνεσαι πιο δυνατή και fit κάθε μέρα

11. Ζωντάνεψέ το

Μια βόλτα στο πάρκο είναι ωραία (ειδικά όταν είσαι με τον αγαπημένο σου), όμως η ανταμοιβή δεν είναι τόσο σπουδαία. «Υπάρχουν τρία στάδια έντασης: ήπια, μέτρια και ζωηρή. Μόλις φτάσεις στο πιο υψηλό σου σημείο, θα λαχανιάζεις, θα ξεφυσάς και θα δυσκολεύεσαι να διατηρήσεις συζήτηση – σε αυτό ακριβώς το σημείο έχεις φτάσει στην καρδιακή ένταση που θέλεις και μεγιστοποιείται η καύση του λίπους» σημειώνει η ειδικός. Για να φτάσεις πιο γρήγορα σε αυτό το σημείο, κάνε ασκήσεις που συνδυάζουν δύναμη και ταχύτητα, όπως τρέξιμο με ψηλά τα γόνατα, καθίσματα με αναπήδηση και tuck jumps (καθίσματα με πήδημα με τα πόδια ανοιχτά στο πλάι). «Επίσης καλό είναι ένα σπριντ 100 μέτρων», προσθέτει η ειδικός.

12. Mε παρέα

Αντί να τρέχεις μόνη σου, δοκίμασε να γυμνάζεσαι μαζί με μία φίλη. Μπορεί, επίσης, να είναι πιο διασκεδαστικό και πιο παραγωγικό αν ασκείσαι με το σύντροφο σου.

13. Έλεγχε τη στάση σου

«Ποτέ μην ξεχνάς να παίρνεις τη σωστή στάση, εκτός κι αν θέλεις τραυματισμούς και ελάχιστο αποτέλεσμα. Επιπλέον, αν έχεις τραυματιστεί, δε θα μπορείς να σηκώνεις περισσότερα βάρη» τονίζει η Χριστίνα Μαυρίδου. Γι’ αυτό προτίμησε να εκτελείς τις ασκήσεις σου μπροστά σε καθρέφτη.

Διάβασε επίσης: Ανακάλυψε πόσο καλή είναι η φυσική σου κατάσταση με αυτές τις ασκήσεις! (μπορείς να τις κάνεις;)

14. Μην παραλείπεις προπονήσεις

Το κίνητρο για να σηκωθείς από τον καναπέ είναι κάτι που αφορά κάθε άτομο ξεχωριστά. Είτε είναι ο φόβος να ξαναπάρεις τα κιλά που έχασες, είτε είναι να χάσεις τα κιλά, είτε απλώς επειδή λατρεύεις το φαγητό ή θες ένα υγιές σώμα, βρες τι είναι αυτό που θα σε κινητοποιήσει να συνεχίσεις την άσκηση.

15. Εκμεταλλεύσου την τεχνολογία

Υπάρχουν ένα σωρό apps για το κινητό σου που μπορούν να σου προσφέρουν επιλογή ανάμεσα σε διάφορα προγράμματα. Επιπλέον, οι άλλοι χρήστες της εφαρμογής που έχεις επιλέξει θα μπορούν να μοιραστούν εκεί τα δικά τους προγράμματα. Με τόσες ασκήσεις διαθέσιμες, δε θα βαρεθείς ποτέ τη γυμναστική. «Μπορείς να παρακολουθείς την πρόοδό σου με βάση το χρόνο, την απόσταση, το ρυθμό και την ταχύτητα των προπονήσεών σου στο τρέξιμο» αναφέρει η ειδικός.

Διάβασε τη συνέχεια στη σελίδα 3.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece