Οι 20 συμβουλές της trainer για να γίνεσαι πιο δυνατή και fit κάθε μέρα

Από το τι διατροφικές επιλογές να κάνεις μέχρι το πώς θα έχεις ακόμα καλύτερη απόδοση στην προπόνησή σου.

30.07.2019

Γράφει: Ελένη Δασκαλάκη

εχεις διαβασει

Οι 20 συμβουλές της trainer για να γίνεσαι πιο δυνατή και fit κάθε μέρα

16. Ξεκουράσου μία μέρα

Νιώθεις πεσμένη και ταλαιπωρείσαι από μυϊκούς πόνους ενώ η απόδοσή σου δεν είναι καλή; Χρειάζεσαι λίγη ξεκούραση! Η trainer συστήνει να κάνεις μία μέρα την εβδομάδα διάλειμμα, ειδικά αν ακολουθείς έντονο πρόγραμμα, και κυρίως όταν αυτό εστιάζει στην ίδια μυϊκή ομάδα. «Ένα πρόγραμμα ανάκαμψης όπως το Pilates –που θα περιλαμβάνει διατάσεις– και πλάνα ασκήσεων με foam roller που βοηθούν στη χαλάρωση και κάνουν μασάζ στους σφιγμένους μυς είναι ιδανικά» προσθέτει.

17. Κάνε μια παρασπονδία

Όλες μας έχουμε μια ένοχη απόλαυση (κάποιες όχι μόνο μία!) είτε αυτή είναι ένα σακουλάκι πατατάκια είτε ένα σούπερ παγωτό. «Είναι αποδεκτό να απολαμβάνεις την αγαπημένη σου λιχουδιά πότε πότε, ειδικά αν γενικά τρως υγιεινά και ασκείσαι τακτικά» λέει η ειδικός. Γι’ αυτό μη νιώθεις ένοχη για εκείνο το κομμάτι τούρτας που έφαγες στα γενέθλια της φίλης σου! «Επιπλέον, εφόσον περιορίζεις τις παρασπονδίες σε μία φορά την εβδομάδα, δε θα επηρεάσεις ιδιαίτερα το διατροφικό σου πρόγραμμα» συμπληρώνει η ειδικός.

18. Φάε υγιεινά

«Απόφυγε τα γλυκά, τα τηγανητά και τα αμαρτωλά σνακ. Αντίθετα, πρόσθεσε στη διατροφή σου δημητριακά ολικής αλέσεως, ψάρι, λαχανικά, φρούτα και γαλακτοκομικά. Έχεις ανάγκη να προμηθεύεις τον οργανισμό σου με θρεπτικά συστατικά» τονίζει η ειδικός. Επίσης, αν έχεις στόχο να χάσεις κιλά, προσπάθησε να προσλαμβάνεις λιγότερες θερμίδες από όσες καταναλώνεις.

19. Δώσε έμφαση στις πρωτεΐνες

Όταν τελειώσεις την προπόνησή σου, κατανάλωσε πρωτεΐνη γάλακτος για τη μυϊκή ανάκαμψη. Βεβαιώσου πως τα γεύματά σου συμπεριλαμβάνουν κάποια χορταστική μορφή άπαχου κρέατος όπως σολομό, στήθος κοτόπουλου και αβγά. «Οι συγκεκριμένες τροφές συμβάλλουν επιπλέον στην απώλεια λίπους και τη γράμμωση των μυών σου! Ό,τι χτίζεις με τη γυμναστική το διατηρείς με τις πρωτεΐνες» επισημαίνει η Χριστίνα Μαυρίδου.

Διάβασε επίσης: Οι καλύτερες τροφές για μετά τη γυμναστική (τώρα ξέρεις τι πρέπει να φας)

20. Θυμήσου την Ωραία Κοιμωμένη

«Ο επαρκής ύπνος έχει ζωτική σημασία για την αθλητική απόδοση, αφού αν δεν κοιμάσαι, δε θα είσαι ξεκούραστη την επόμενη μέρα» λέει η ειδικός. Η ίδια προτείνει να ξαπλώνεις στο κρεβάτι μία ώρα νωρίτερα από το συνηθισμένο σου ή να κοιμάσαι τουλάχιστον 7 ώρες κάθε βράδυ για να έχεις αυξημένη επίδοση την επόμενη μέρα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Best of network

#shapegreece