Τα πιο σωστά ροφήματα μετά την προπόνηση

Ιδού τα ροφήματα που χρειάζεσαι μετά την προπόνηση, τα οποία δεν θα σε γεμίσουν με θερμίδες και ζάχαρη.

14.09.2018

εχεις διαβασει

Το τελευταίο που θέλεις τελειώνοντας μια προπόνηση είναι να πάρεις κατευθείαν πίσω όλες τις θερμίδες που έκαψες. Αυτό όμως κάνεις ουσιαστικά όταν με τα περισσότερα energy drinks που κατά μέσο όρο κατά μέσο όρο περιέχουν 200 θερμίδες, 52 γραμμ. ζάχαρης και 400 ml νάτριο.

(Για να το δεις πιο πρακτικά, θα πρέπει να κάνεις 100 burpees, 35 λεπτά ανηφορικής ανάβασης ή 15 λεπτά ορειβασίας για να κάψεις όλες εκείνες τις θερμίδες.)

Τα πιο αποτελεσματικά ροφήματα μετά την προπόνηση περιέχουν ηλεκτρολύτες και “ποιοτικούς” υδατάνθρακες όπως γλυκόζη, χωρίς το υψηλό σε φρουκτόζη σιρόπι καλαμποκιού και άλλα τεχνητά γλυκαντικά, λέει ο Tom Holland, αθλητικός διατροφολόγος και συγγραφέας του βιβλίου “Swim, Bike, Run — Eat: The Complete Guide to Fueling Your Triathlon”.

Για καλύτερα αποτελέσματα αναπλήρωσε τα χαμένα υγρά μέσα σε 30 δευτερόλεπτα από τη γυμναστική σου, πριν κλείσει το μεταβολικό παράθυρο και το σώμα παύσει να είναι σε θέση να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά, λέει ο Holland. Δοκίμασε αυτά τα εναλλακτικά αναζωογονητικά ροφήματα μετά την προπόνηση:

Ρόφημα μετά την προπόνηση Νο1: Νερό καρύδας

Κάποιοι το αποκαλούν το αθλητικό ποτό της μητέρας φύσης, ενώ το νερό καρύδας έχει λιγότερες θερμίδες, νάτριο και ζάχαρη από ένα τυπικό ποτό για μετά την άσκηση. Είναι γεμάτο με κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο και ηλεκτρολύτες. Απλά φρόντισε να μείνεις μακριά από τις αρωματισμένες εκδοχές του και προτίμησε το “αυθεντικό – μη παστεριωμένο και χωρίς πρόσθετα σάκχαρα και αρώματα”, προτείνει ο Holland.

Η Jennifer Cohen, personal trainer και συγγραφέας του βιβλίου “Strong Is the New Skinny” αγοράζει μικρές καρύδες σε σούπερ μάρκετ ή σε καταστήματα με είδη υγιεινής διατροφής. “Απλά κόβεις την κορυφή και πίνεις το νερό με το καλαμάκι, όπως αν ήσουν διακοπές σε κάποιο τροπικό μέρος”, λέει.

“Είναι πανεύκολο και συνήθως υψηλότερης ποιότητας από το νερό που θα βρεις στα σούπερ μάρκετ”. Μια μερίδα των 30 ml νερό καρύδας έχει περίπου 70 θερμίδες και 15 γραμμάρια σάκχαρα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Πώς να διώξω την κοιλιά; Έτσι φεύγει το σπλαχνικό λίπος!

Υπάρχουν επιστημονικά τεκμηριωμένοι τρόποι καλής ζωής που συρρικνώνουν και αδυνατίζουν την κοιλιά σου.

Απώλεια βάρους μόνο με περπάτημα! Δες πώς!

Το περπάτημα μπορεί να είναι μια εξαιρετικά αποτελεσματική γυμναστική, αρκεί να το κάνεις σωστά!

Δοκίμασα τη νέα συλλογή των adidas Women και ιδού η εμπειρία μου

Σε ένα exclusive event στο κατάστημα Cosmos Sport στην Αγία Παρασκευή, είχα την ευκαιρία να δοκιμάσω την ολοκαίνουρια συλλογή «Statement» των adidas Women.

EMOM και AMRAP σε προπόνηση με βάρη: Συνδύασε αερόβια με ενδυνάμωση σε ένα workout

Η ιδανική προπόνηση αν δεν έχεις πολύ ελεύθερο χρόνο για εξαιρετική ενδυνάμωση.

Άννα Κιάφα
H πρωταθλήτρια στίβου Άννα Κιάφα στo Shape: Η προπόνηση και η καθημερινότητα του πρωταθλητισμού στην Ελλάδα

Η Άννα Κιάφα είναι αθλήτρια στίβου στα 400 μ. μετ’εμποδίων, αλλά δεν υπάρχει κανένα εμπόδιο στο δρόμο της προς την κορυφή.

#shapegreece