Τα πιο σωστά ροφήματα μετά την προπόνηση

Ιδού τα ροφήματα που χρειάζεσαι μετά την προπόνηση, τα οποία δεν θα σε γεμίσουν με θερμίδες και ζάχαρη.

14.09.2018

εχεις διαβασει

Το τελευταίο που θέλεις τελειώνοντας μια προπόνηση είναι να πάρεις κατευθείαν πίσω όλες τις θερμίδες που έκαψες. Αυτό όμως κάνεις ουσιαστικά όταν με τα περισσότερα energy drinks που κατά μέσο όρο κατά μέσο όρο περιέχουν 200 θερμίδες, 52 γραμμ. ζάχαρης και 400 ml νάτριο.

(Για να το δεις πιο πρακτικά, θα πρέπει να κάνεις 100 burpees, 35 λεπτά ανηφορικής ανάβασης ή 15 λεπτά ορειβασίας για να κάψεις όλες εκείνες τις θερμίδες.)

Τα πιο αποτελεσματικά ροφήματα μετά την προπόνηση περιέχουν ηλεκτρολύτες και “ποιοτικούς” υδατάνθρακες όπως γλυκόζη, χωρίς το υψηλό σε φρουκτόζη σιρόπι καλαμποκιού και άλλα τεχνητά γλυκαντικά, λέει ο Tom Holland, αθλητικός διατροφολόγος και συγγραφέας του βιβλίου “Swim, Bike, Run — Eat: The Complete Guide to Fueling Your Triathlon”.

Για καλύτερα αποτελέσματα αναπλήρωσε τα χαμένα υγρά μέσα σε 30 δευτερόλεπτα από τη γυμναστική σου, πριν κλείσει το μεταβολικό παράθυρο και το σώμα παύσει να είναι σε θέση να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά, λέει ο Holland. Δοκίμασε αυτά τα εναλλακτικά αναζωογονητικά ροφήματα μετά την προπόνηση:

Ρόφημα μετά την προπόνηση Νο1: Νερό καρύδας

Κάποιοι το αποκαλούν το αθλητικό ποτό της μητέρας φύσης, ενώ το νερό καρύδας έχει λιγότερες θερμίδες, νάτριο και ζάχαρη από ένα τυπικό ποτό για μετά την άσκηση. Είναι γεμάτο με κάλιο, ασβέστιο, μαγνήσιο και ηλεκτρολύτες. Απλά φρόντισε να μείνεις μακριά από τις αρωματισμένες εκδοχές του και προτίμησε το “αυθεντικό – μη παστεριωμένο και χωρίς πρόσθετα σάκχαρα και αρώματα”, προτείνει ο Holland.

Η Jennifer Cohen, personal trainer και συγγραφέας του βιβλίου “Strong Is the New Skinny” αγοράζει μικρές καρύδες σε σούπερ μάρκετ ή σε καταστήματα με είδη υγιεινής διατροφής. “Απλά κόβεις την κορυφή και πίνεις το νερό με το καλαμάκι, όπως αν ήσουν διακοπές σε κάποιο τροπικό μέρος”, λέει.

“Είναι πανεύκολο και συνήθως υψηλότερης ποιότητας από το νερό που θα βρεις στα σούπερ μάρκετ”. Μια μερίδα των 30 ml νερό καρύδας έχει περίπου 70 θερμίδες και 15 γραμμάρια σάκχαρα.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

Jessica Biel: Δες τη να κάνει pistol squats (είναι fitness pro!)

Το κάνει να φαίνεται πολύ εύκολο. Και δεν είναι.

Οι καλύτερες τροφές και ροφήματα πριν την άσκηση για σούπερ τόνωση!

Θέλεις να γεμίσεις τη μέρα σου με ευεξία; Βάλε την άσκηση στην καθημερινότητά σου και δες τι να τρως και τι να πίνεις για maximum απόδοση!

burpees
Η άσκηση των αντρών για γραμμωμένη κοιλιά σε 8 λεπτά

Aυτές είναι οι ασκήσεις που κάνουν οι άντρες για να αποκτήσουν επίπεδη κοιλιά.

Οι μικρές αλλαγές στην προπόνηση για να καις περισσότερο λίπος!

Χάσε πιο πολλές θερμίδες δοκιμάζοντας αυτές τις μικρές αλλαγές στην προπόνηση του γυμναστηρίου.

#shapegreece