Η ΜΙΑ άσκηση που σφίγγει κάτω κοιλιακούς και εγκάρσιο κοιλιακό για να χτίσεις ΤΗΝ ΠΙΟ ΣΕΞΙ ΚΟΙΛΙΑ τώρα! (βίντεο)

Ναι, είναι δύσκολη αλλά έχει αποτέλεσμα γιατί ο εγκάρσιος κοιλιακός μυς είναι αυτός που κάνει την κοιλιά σου επίπεδη.

25.03.2019

Γράφει: Ευμορφία Σαββαΐδη

εχεις διαβασει

Πώς να μην χαλάσω τη δίαιτα

Οι σέξι γυναικείοι κοιλιακοί που ονειρεύεσαι μπορούν να… γίνουν δίκοι σου κάνοντας αυτή την άσκηση για κάτω κοιλιακούς που σφίγγει και τον εγκάρσιο κοιλιακό που ξεκινά από την άσκηση σανίδα. Θα χρησιμοποιήσεις τον κορμό σου με στόχο να τραβήξεις τους γοφούς σου προς τον ουρανό – ίσως, χρειαστείς λίγο χρόνο μέχρι να εγκλιματιστείς με τη συγκεκριμένη άσκηση.

Διάβασε επίσης: Η δίαιτα εξπρές 5 ημερών ενάντια στο φούσκωμα (το πρόγραμμα διατροφής για επίπεδη κοιλιά)

Ποιος είναι ο εγκάρσιος κοιλιακός μυς; Είναι ο σημαντικότερος μυς γι ατη σταθεροποίηση του κορμού και αυτός που θα κάνει την κοιλιά σου να φαίνεται επίπεδη!

Διάβασε επίσης: Ρίξε την κοιλιά με 3 γρήγορες κινήσεις

Θυμήσου να διατηρείς τους κοιλιακούς σου σφιχτούς, τη σπονδυλική στήλη ουδέτερη και τα πόδια σου ίσια. Ξέρεις τι σημαίνει να έχεις ουδέτερη τη σπονδυλική στήλη; Σου εξηγούμε εδώ!

Η άσκηση που σφίγγει τους κάτω κοιλιακούς και τον εγκάρσιο κοιλιακό:

Editor's Picks:

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece