Έτοιμη για spinning! Mάθε τα πάντα πριν ξεκινήσεις

Tο spinning είναι ίσως το πιο… τρομακτικό από τα ομαδικά προγράμματα που θα βρεις στο γυμναστήριό σου. Εμείς θα σου πούμε όλα όσα πρέπει να ξέρεις πριν ξεκινήσεις.

11.12.2018

εχεις διαβασει

Συνεργάστηκε ο Θέμης Μίχος, Καθηγητής Φυσικής Αγωγής Π.Α., προπονητής κολύμβησης και interval training.

Το spinning είναι για τους απαιτητικούς της άσκησης. Προετοιμάσου σωστά και ετοιμάσου να ιδρώσεις πολύ!!

1. Βάλε τη στολή σου

Προτίμησε σορτς ή κάπρι φόρμες στα μέτρα σου – με ή χωρίς επένδυση. Μπορείς να βάλεις τα συνηθισμένα αθλητικά παπούτσια σου στα πρώτα μαθήματα, αλλά καλό είναι να επενδύσεις σε ποδηλατικά παπούτσια αν σκοπεύεις να συνεχίσεις. Κουμπώνουν στα πετάλια για να μη γλιστράς και σου δίνουν περισσότερη ισχύ.

2. Πήγαινε νωρίς

Διάλεξε ένα ποδήλατο στη μέση της αίθουσας, ώστε να μπορείς να παρατηρείς το γυμναστή και το ρυθμό των υπολοίπων. Πήγαινε στο μάθημα 10 λεπτά νωρίτερα για να συστηθείς στο γυμναστή. Θα σε βοηθήσει να προσαρμόσεις το ποδήλατο και να προσέχεις ώστε να έχεις τη σωστή στάση.

3. Πάρε θέση

Στηρίξου στην αριστερή πλευρά του ποδηλάτου και ρύθμισε τη σέλα και τις λαβές στο ύψος των γοφών. Έπειτα, λύγισε το δεξί χέρι σε ορθή γωνία, κάνε την παλάμη γροθιά και ακούμπησέ τη στη μέση των χειρολαβών (το σημείο που είναι πιο κοντά στη σέλα). Μετακίνησε τη σέλα μέχρι να ακουμπήσει τον αγκώνα σου.

 

4. Πιάσε σωστά

Ο γυμναστής θα αναφέρει τρεις θέσεις των χεριών: «πρώτη» είναι τα χέρια ενωμένα στο κέντρο των χειρολαβών, «δεύτερη» τα χέρια στο σημείο που κάνουν καμπύλη οι χειρολαβές και «τρίτη» με τους αντίχειρες στην άκρη άκρη. Μην κρατιέσαι πολύ δυνατά – το βάρος σου πρέπει να πέφτει στα πόδια και το μέσο κορμό – όχι στα χέρια.

5. Αύξησε την ένταση

Ο μοχλός κάτω από τις λαβές ρυθμίζει την αντίσταση. Στρίψ’ τον δεξιά για να αυξήσεις την αντίσταση και αριστερά για να τη μειώσεις. Όταν ο γυμναστής λέει «Δώστε μου μία στροφή», κάνει απλώς μια πρόταση. Βάλε αρκετή αντίσταση ώστε να ακολουθείς το ρυθμό της τάξης ή της μουσικής, αλλά όχι τόση ώστε να λαχανιάζεις.

Μάθε να αποκρυπτογραφείς την ορολογία του spinning!

Τι να κάνεις όταν ο γυμναστής λέει…

Ανηφόρα Αύξησε την αντίσταση ώστε να προσομοιώνει μια ανηφορική διαδρομή. Θα πρέπει να βάλεις τα χέρια στην «τρίτη» θέση, να σηκώσεις τους γλουτούς από τη σέλα και να γείρεις ελαφρώς μπροστά τον κορμό, με την πλάτη ίσια.

Άλμα Αύξησε το ρυθμό καθώς σηκώνεις για λίγο τους γλουτούς και μετά τους ακουμπάς ξανά στη σέλα.

Τρέξιμο Βάλε τις παλάμες στη δεύτερη ή στην τρίτη θέση, στάσου ίσια και κάνε πετάλι σε γρήγορο ρυθμό.

Δες εδώ πόσες θερμίδες καις κάνοντας ποδήλατο!

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece