Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!

Μάθε τι πρέπει να τρως πριν και μετά την πρωινή προπόνηση σου, έτσι ώστε να έχεις ενέργεια για να αντεπεξέλθεις σε αυτή αλλά και να βοηθήσεις στην ανάπτυξη των μυών σου.

23.11.2017

Γράφει: Βίκυ Πασχάλη

εχεις διαβασει

Το cardio boxing πρόγραμμα για να κάψεις λίπος και να ιδρώσεις!

Πριν τη γυμναστική

Το γεύμα σου πριν την πρωινή γυμναστική πρέπει να έχει ισορροπία ανάμεσα σε πρωτεΐνες και υδατάνθρακες. Αυτά θα σου δώσουν καύσιμα και ενέργεια που θα σε βοηθήσει να ανταπεξέλθεις στις ανάγκες του προγράμματος σου.

Διάβασε επίσης: Οι 10 καλύτερες τροφές να φας πριν τη γιόγκα!

spitikes-bares-sokolatas-vromi

Παραδείγματα

  • Κράκερ ολικής άλεσης με φυστικοβούτυρο
  • Μία πρωτεϊνική μπάρα
  • Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά, με φρούτα

 

Μετά τη γυμναστική

Μετά την προπόνηση σου και ιδανικά μέσα σε μία ώρα, καλό θα είναι να καταναλώσεις περισσότερη πρωτεΐνη σε σχέση με υδατάνθρακες . Αυτή σου παρέχει ενέργεια και βοηθά τους μυς σου να αναπτυχθούν.

Διάβασε επίσης: Η χρυσή δεκάδα των σνακ με 150 θερμίδες το πολύ από τη διαιτολόγο!

Φάε σωστά πριν και μετά τη γυμναστική!

Παραδείγματα

  • Αυγά ή ασπράδια αυγών με τοστ ολική άλεσης
  • Γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά με βατόμουρα και δημητριακά με υψηλή περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες
  • Βρώμη με άπαχο γάλα, μπανάνα και καρύδια

Διάβασε επίσης: Ποια σνακ να τρως μετά την άσκηση που ενισχύουν τις καύσεις

Tip
Είναι πολύ σημαντικό να διατηρείς σε ισορροπία τα επίπεδα του ζαχάρου στον οργανισμό σου έτσι ώστε να μην νιώθεις αδυναμία ή ζαλάδα κατά τη διάρκεια του προγράμματος σου.

Editor's Picks

Περισσότερα από Fitness

#shapegreece

This error message is only visible to WordPress admins

Error: API requests are being delayed for this account. New posts will not be retrieved.

There may be an issue with the Instagram Access Token that you are using. Your server might also be unable to connect to Instagram at this time.